کرونا، وضعیت شهریار را قرمز کرد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۴:۲۰
کد خبر: ۱۰۲۹۴۴۸
کرونا، وضعیت شهریار را قرمز کرد
مدیر عامل بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار از افزایش مراجعه به این بیمارستان خبر داد و تاکید کرد: کرونا وضعیت شهریار را قرمز کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر سید علیرضا مرعشی؛ مدیر عامل بیمارستان امام سجاد شهریار گفت: در حال حاضر هشتاد تخت برای بستری افراد بدحال با علائم کرونا در نظر گرفته شده و این ظرفیت تا 120 تخت قابل افزایش است.

وی با بیان اینکه تمام ده تخت ICU این بیمارستان نیز درگیر بیماران با علائم حاد تنفسی شده، افزود: شرایط از اسفند ماه سال گذشته به مراتب بدتر است و تخمین زده می شود بیش از نیمی اهالی شهریار با ویروس کووید 19 درگیر شده باشند.

دکتر مرعشی وضعیت شهریار را قرمز اعلام کرد و گفت: برای انجام سی تی اسکن در بیمارستان امام سجاد (ع) مشکلی نداریم و نمونه ها را هم برای انجام آزمایش PCR به بیمارستان فیروزگر و یا مرکز بهداشت ارسال می کنیم و  48 ساعته جواب آن را دریافت می کنیم. البته در این مدت تا آمدن جواب آزمایش، مراقبت کامل از بیماران انجام می شود چرا که نتیجه سی تی اسکن برای بستری و شروع درمان کافی است.

وی افزود: برخی مراجعه کنندگان به بیمارستان امام سجاد (ع) از اهالی شهرستان های رباط کریم، بهارستان، ملارد، قدس و حتی کرج هستند.

مدیرعامل بیمارستان امام سجاد (ع) همچنین در پاسخ به سوالی در خصوص کمبودهای احتمالی، اظهار کرد: مشکل وجود دارد اما حل می شود؛ بنده و همه همکارانم با تمام انرژی در حال انجام وظیفه هستیم و مشکلات را حل می کنیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با رعایت توصیه های بهداشتی از سوی مردم در هفته ها و ماه های آینده شاهد مبتلایان کمتری باشیم اما مطمئناً تا پایان سال درگیری با کرونا ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز