تمدید مهلت ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور و افزایش دروس

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۹۴۵۲
تمدید مهلت ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور و افزایش دروس
رییس دانشگاه پیام نور استان تهران گفت:با توجه به تمدید مهلت ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور تا ۲۷ تیرماه، دروس ارائه شده در استان تهران افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ دکتر غلامرضا بخشی خانیکی گفت: با توجه به تمدید مهلت ثبت نام ترم تابستان دانشگاه پیام نور تا ۲۷ تیرماه، بر اساس بخشنامه اعلامی از سوی معاونت آموزشی دانشگاه پیام نور، تمامی دروس ترم تابستان که دارای تاریخ امتحان هستند، ارائه شد.

رییس دانشگاه پیام نور استان تهران اظهار داشت: با توجه به استقبال و درخواست دانشجویان و به منظور رفاه حال ایشان برنامه ریزی لازم جهت افزایش دروس ترم تابستان انجام شده است، دانشجویان نگران نباشند سعی ما بر این است با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان کلیه دروس برای رشته‌های مختلف ارائه شود.

وی با اشاره به ترم تمام الکترونیک دانشگاه

 تصریح کرد: در ترم تابستان کلیه کلاس‌های آموزشی و امتحانات پایان ترم به صورت غیرحضوری و الکترونیکی در بستر سامانه آموزش مجازی برگزار می‌شود. اخبار تکمیلی برگزاری کلاس‌ها در روزهای آتی از طریق پورتال استان به نشانی http://tehran.pnu.ac.ir و شبکه‌های مجازی اطلاع‌رسانی می‌شود.

دکتر بخشی خانیکی در انتها از دانشجویان دانشگاه پیام نور استان تهران خواست جهت اطلاع از تغییرات ایجاد شده، دروس ارائه شده جدید و ... به سیستم گلستان به نشانی http://reg.pnu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز