۴۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار هستند/ اشتغال مستقیم برای هزار نفر دیگر تا پایان سال

۱۳۹۹/۰۵/۰۱ - ۲۰:۵۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۳۳۲۷۵
۴۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار هستند/ اشتغال مستقیم برای هزار نفر دیگر تا پایان سال
فرماندار شهرستان قرچک گفت : ۴۵۰۰ نفر در شهرک صنعتی قرچک مشغول به کار هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ خطیبی فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: در حال حاضر ۴۵۰۰ هزار نفر در بخش صنایع و ساخت و سازها در شهرک صنعتی قرچک مشغول بکار هستند و تا پایان سال پیش‌بینی می‌شود برای هزار نفر دیگر بصورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۲۵۰ هزار نفر جمعیتی که سالانه به استان تهران مهاجرت می‌کنند ۱۰ درصد در قرچک ساکن می‌شوند که می‌طلبد برنامه‌ریزی مناسب برای سکونت و اشتغال جوانان صورت گیرد.

خطیبی افزود: برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی، با بخش خصوصی نیز مذاکرات مختلف صورت گرفته بطور مثال با ایجاد شهرک سفال اشتغال خوبی بطور مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

فرماندار تاکید کرد: شهرک صنعتی در حال گسترش است و صنایع و صنوف دیگری از تهران در این شهرک مستقر بشوند.

وی ادامه داد: سایر واحدهای تولیدی در منطقه با پیشرفت ۶۰ درصد به بالا شناسایی شدند تا مشکلات آنها برطرف و به چرخه تولید و اشتغال بیایند.

وی افزود: طرح‌های راکد که قابلیت راه‌اندازی و ایجاد اشتغال دارند در کارگروه‌های تخصصی بررسی شده است.

این مسئول گفت: بانک‌های عامل برای پرداخت وام اشتغالزایی به کارآفرینان و زنان سرپرست خانوار توجیه شدند تا نهایت مساعدت را داشته باشند و کمیته امداد نیز برای اعطای تسهیلات توانمندسازی و مشاغل خانگی مددجویان هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

فرماندار تصریح کرد: مقرر شده متقاضیان دریافت وام مشاغل خانگی که سال گذشته با وجود معرفی اداره کار موفق به دریافت وام نشدند امسال در اولویت پرداخت باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز