کشف ۱۲۶ کیلو هروئین از ۳ سوداگر مرگ

۱۳۹۹/۰۵/۰۵ - ۱۲:۲۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۴۸۲۱
کشف ۱۲۶ کیلو هروئین از ۳ سوداگر مرگ
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دستگیری 3 سوداگر مرگ در جنوب تهران خبر داد و گفت: از محل سکونت متهمان 126 کیلو هروئین کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" در خصوص این خبر گفت: در پی اطلاع از اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای با همکاری 2 تن از همدستانش، مقدار فراوانی مواد مخدر تهیه و در مخفیگاهش در جنوب تهران پنهان کرده است تا در فرصت مناسبی به صورت گسترده در سطح شهر تهران توزیع کنند، تحقیق در این خصوص آغاز و بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و طی هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان اعزام شدند.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: ماموران موفق شدند، ضمن مراقبت های ویژه از مخفیگاه متهمان، هر 3 متهم را در مخفیگاهشان دستگیر و 126 کیلو هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران افزود: با انتقال متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر و اعتراف آنان به جرم خود، هر 3 قاچاقچی مواد مخدر برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز