دکتر شجاع پوریان در جلسه طرح و بررسی "آوای ورزش در همسایگی" در فدراسیون ورزشهای همگانی:

با شیوع کرونا این طرح باید از اصلی ترین طرحهای فدراسیون باشد

۱۳۹۹/۰۵/۰۶ - ۱۳:۵۷:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۵۴۵۷
با شیوع کرونا این طرح باید از اصلی ترین طرحهای فدراسیون باشد
طرح "آوای ورزش در همسایگی" با حضور افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی ،ولی الله شجاع پوریان رئیس هیات ورزشهای همگانی استان تهران و روسای هیئت های ورزش همگانی دیگراستان ها مورد بررسی قرار گرفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در ابتدای این نشست دکتر افشین ملایی دوران کرونا را فرصتی طلایی برای ترویج هرچه بیشتر ورزش همگانی دانست و یادآور شد:‌ پاندمی کوید_19 اهمیت ورزش همگانی را بیش از پیش برای جهانیان ملموس کرد و فدراسیون باید با همکاری هیئت های استانی و انجمن های ورزشی بیش از پیش در راستای ترویج و توسعه ورزش همگانی تلاش کند.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی افزود:‌ باید با ستاد ملی مبارزه با کرونا به توافق برسیم و مجوز لازم برای اجرای میدانی طرح آوای ورزش در همسایگی اخذ گردد.

 در ادامه نشست دکتر ولی الله شجاع پوریان رئیس هیئت ورزش های همگانی استان تهران یادآور شد: با توجه به تداوم وضعیت کرونایی، باید طرح آوای ورزش همسایگی به عنوان یکی از طرح های اصلی فدراسیون ورزشهای همگانی مورد توجه قرار بگیرد و تامین اعتبار مناسب شود تا پس از اجرای موفق طرح آزمایشی بتوان در سطح گسترده این طرح را اجرا کرد.

در انتهای جلسه مقرر شد بررسی ها و برنامه ریزی های نهایی انجام و مصوبات اجرایی به هیاتها ارسال شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز