مبالغ اختلاس شده باید به درمانگاه دارالشفاء بازگردد

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۶:۳۳
کد خبر: ۱۰۳۶۹۳۹
مبالغ اختلاس شده باید به درمانگاه دارالشفاء بازگردد
رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک گفت: کارشناسان رسمی دادگستری که در حال حسابرسی پرونده فساد مالی دردارالشفاء هستند، مشکلات مالی این درمانگاه را بالغ بر ده میلیارد تومان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن کهزادی رییس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک در نشستی خبری با اصحاب رسانه در دفتر این مرکز اظهار کرد: این درمانگاه قدمت ۴۰ ساله دارد و در این مدت اقدام به خدمت رسانی به مردم و شهروندان  در حوزه درمان کرده است.

وی ادامه داد: درمانگاه دارالشفاء اندازه یک بیمارستان ۵۰ تخت خوابی به مردم قرچک خدمات ارائه می‌دهد که در ۴ ماه اول سال  ۱۷ هزار نفر در تمامی بخش درمانگاه ویزیت شده‌اند.

رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک افزود: درمانگاه دارالشفاء در بحث ویروس کرونا و موج سوم آمادگی دارد تا به شهروندان خدمات ارائه کند و در بحث این ویروس ۱۷ نفر از پرسنل درمانگاه به کرونا مبتلا شدند.

کهزادی در خصوص بحث مشکلات مالی این درمانگاه گفت: جا دارد از دادستان انقلابی  شهرستان که به موضوع فسادهای صورت گرفته در درمانگاه ورود کردند تقدیر کنیم که از حساب‌رسان خبره دادگستری برای حسابرسی به  درمانگاه اعزام کرده تا وضعیت مالی این درمانگاه مشخص کنند.

وی در ادامه بیان کرد: با شکایت اعضاء هیأت مدیره درمانگاه پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و مدیرعامل قبلی درمانگاه در بازداشت به سر می‌برد و پرونده نام برده در حال رسیدگی است.

رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک تصریح کرد: مشخص شدن مشکلات مالی در درمانگاه بعد از تغییرات در هیأت مدیره جدید انجام شد و هدف اصلی سالم سازی مجموعه است و پرونده را پیگیری خواهیم کرد تا هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

کهزادی خاطرنشان کرد: کارشناسان رسمی دادگستری که در حال حسابرسی پرونده فساد مالی در دارالشفاء هستند و مشکلات مالی این درمانگاه بالغ بر ده میلیارد تومان است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر پرونده دو عضو هیأت مدیره در حال بررسی است و مدیر عامل قبلی درمانگاه در بازداشت به سر می‌برد.

رئیس هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک در ادامه این نشست گفت: حسابرسی مالی درمانگاه ادامه دارد و مبالغ اختلاس شده باید به درمانگاه خیریه بازگردد.

کهزادی بیان کرد: محور فعالیت درمانگاه خیریه دارالشفاء در حوزه درمانی است و در مدیریت جدید این درمانگاه به هیچ وجه اقدام سیاسی انجام نمی‌شود و فعالیت‌های سیاسی خلاف اساسنامه هیأت مدیره درمانگاه خیریه دارالشفاء است.

علیرضا ساعد مدیرعامل درمانگاه خیریه دارالشفاء قرچک نیز در این مراسم گفت: فعالیت‌های انجام شده در درمانگاه و حضور بیماران در این مرکز نشان از عملکرد خوب مجموعه را دارد.

وی با بیان اینکه درمانگاه در حال فعالیت است، ادامه داد: مشکلاتی در این مجموعه وجود داشت که دستگاه قضایی درحال رسیدگی است و  با تدابیر در نظر گرفته شده مشکلات مالی به زودی رفع خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز