رقابت ۱۷ هزار دانش آموز در آزمون استعدادهای درخشان در استان تهران

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۳:۵۷:۰۶
کد خبر: ۱۰۳۷۰۷۳
رقابت ۱۷ هزار دانش آموز در آزمون استعدادهای درخشان در استان تهران
۱۷ هزار دانش آموز در آزمون استعدادهای درخشان در شهرستانهای استان تهران رقابت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران گفت: از دانش آموزانی که ثبت نام کرده اند برای ورود به پایه هفتم در مدارس استعداد های درخشان، 10 هزار و ششصد نفر و کسانی که از پایه نهم به پایه دهم  5 هزار و ششصد نفر ثبت نام کردند که امروز آزمون پایه هفتم  برگزار می شود.

محمد صیدلو  اظهار کرد: با توجه به اینکه تحصیل در مدارسی مثل مدارس استعداد درخشان یک مطالبه از طرف اولیایی که علاقه مند هستند فرزندان شان در این مدارس تحصیل کنند با توجه به اینکه وضعیت بیماری از این منظر که نیازمند محافظت بیشتری بود یک بار این آزمون کنسل شد و در این هفته با مراقبت و آمادگی بیشتری آموزش و پرورش این کار را انجام می دهد.

وی افزود: امیدواریم دانش آموزان با تمهیداتی که پیش بینی شده است در یک شرایط آرام و بدون اضطراب این شرایط را پشت سر بگذارند  و خروجی این آزمون در حقیقت ورود کسانی در مدارس سمپاد باشد که بیشترین صلاحیت را دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به وضعیت پروتکل های بهداشتی در برگزاری آزمون ها گفت: اولین موضوعی که مد نظرمان بود این است که اولا مطمئین شویم با توجه به برنامه ریزی های قبلی که خوب هم انجام شده بود موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی بود یعنی اولین نکته ای که نظر بنده را جلب می کند و و قتی وارد حوزه می شوم این است که آیا آزمون در شرایط امن و سالم برگزار می شود یا خیر که همین طور است و همکارانم تلاش کردند این شرایط را به بهترین نحو ممکن آماده کنند.

صیدلو خاطرنشان کرد: از دانش آموزانی که ثبت نام کردند برای ورود به پایه هفتم در مدارس استعداد های درخشان 10 هزار و ۶۰۰ نفر و افرادی که از پایه نهم به پایه دهم  ۵ هزار و ۶۰۰ نفر ثبت نام کردند و امروز آزمون پایه هفتم  برگزار می شود.

در بازدید مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از محل برگزاری آزمون استعدادهای درخشان شهرستان قرچک بهروز هاشمی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک وی را همراهی کردند.

 

نظر شما