پیام تبریک فرماندارقدس به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان

۱۳۹۹/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۰۳۷۳۲۱
پیام تبریک فرماندارقدس به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان
دکتر لیلا واثقی در پیامی عید سعید قربان را به مردم مومن و خداجوی شهرستان قدس تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ متن پیام دکتر لیلا واثقی به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

عید قربان، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم است. روزی است که انسان در برابر معشوق، هیچ بودن همه چیز را می پذیرد، خود و همه چیز را فدای او می کند و «تعبّد» را که نتیجه عرفان، شهود و دیدن یار است، به معرض دید می گذارد.

عید قربان،عید بزرگ مسلمانان است، به شکرانه توفیق در انجام دادن مناسک حج و پیروزی در مصاف با شیطان، آخرین ذرات باقیمانده از تعلقات غیرخدایی را در قربانگاه ذبح می کند و این روز بزرگ را جشن می گیرد.

و این گونه بود که ابراهیم (ع) و اسماعیل(ع) به عموم جهانیان نشان دادند که آنچه عیار گوهر انسانیّت را بالا می برد و او را موجودی شریف می گرداند، همان حالت خضوع و تسلیم در برابر حق تعالی است.

آری، عید سعید قربان، یادآور یک امتحان بزرگ است. امتحانی که حضرت ابراهیم (ع) با سربلندی از آن بیرون آمد و همگی ما باید از این روز بزرگ، صبر و شکیبایی در برابر مصیبت ها که بی شک  امتحان و آزمون الهی است را بیاموزیم.

اینجانب ایام نورافشان عید سعید قربان ،عید پاکی ها و خلوص بندگی را به عموم مسلمانان جهان به ویژه مردم مومن و خداجوی شهرستان قدس تبریک می گویم و امیدمندم دهه ای سرشار از توفیق، سلامتی، برکت و هدایت پیش رو داشته باشیم.

لیلا واثقی

فرماندارقدس

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز