ندر شست مشترک رییس فدراسیون ورزش های همگانی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران مطرح شد:

شهرداری، مهمترین همکار راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۰۳۷۹۱۱
شهرداری، مهمترین همکار راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی
نشست مشترک افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش های همگانی و امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در محل تالار شهدای ورزش شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر محسنی مدیر عامل سازمان شهرداری تهران، ضمن تبریک انتخاب افشین ملایی به سمت ریاست فدراسیون ورزش های همگانی یادآور شد: شهرداری تهران با ۴۱۶ مجموعه ورزشی بزرگ، ۲۰۰ مجموعه ورزشی کوچک در سطح تهران، مهمترین همکاری راهبردی فدراسیون ورزش های همگانی محسوب می شود و از این منظر نشست روسای این دو سازمان ورزشی، مهمترین اتفاق در آغاز فرایند همگانی شدن ورزش محسوب می شود.

 محسنی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در طرح ها و پروژه های فداسیون بویژه پروژه ملی شفا (شهرهای فعال ایران) اظهار داشت؛ هنر ما برداشتن مرزها و پرهیز از کارهای جزیره ای است و از این رو آماده ایم هر آنچه ظرفیت وجود دارد را متعهدانه به اشتراک بگذاریم.

افشین ملایی نیز با اشاره به آثار نگران کننده کم تحرکی بویژه در شهر تهران اظهار داشت: ما در قبال هر ایرانی که به دلیل کم تحرکی جانش را از دست بدهد مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

ملایی ضمن تقدیر از تلاش های مجموعه همکاران سازمان ورزش شهرداری تهران، این سازمان را سازمانی الگو برای تمامی کلانشهرهای کشور دانست و افزود: سازمان ورزش بازویی توانمند برای فدراسیون و وزارت ورزش است و از این رو باید جایگاه راهبردی این سازمان در تصمیم سازی های حوزه ورزش همگانی افزایش یابد.

 

نظر شما