بازدید فرماندار از دفتر نمایندگی صدا و سیما در پیشوا

۱۳۹۹/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۲:۵۲
کد خبر: ۱۰۴۱۵۷۹
بازدید فرماندار از دفتر نمایندگی صدا و سیما در پیشوا
حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا همراه با طاهری رئیس اداره فرهنگ و اسلامی به مناسبت هفته خبرنگار با اسماعیل تاجیک نوری مسئول دفتر نمایندگی صدا و سیما در شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک هفته خبرنگار، از زحمات خبرنگار صدا و سیما در پیشوا قدردانی شد.

عباسی در این بازدید گفت: دستیابی به توسعه مستلزم هم‌گرایی و وحدت نظر همه مسئولان است و برای پاسخ به مطالبات مردم همگی باید در یک سمت و سو حرکت کنیم.  

وی ادامه داد: همگرایی، اعتمادافزایی و امیدآفرینی در شهرستان پیشوا همواره مورد تاکید بوده است زیرا تحقق این سه اصل می تواند زمینه‌ساز رفع بسیاری از کاستی‌ها باشد.

فرماندار افزود: خبرنگاران به عنوان حلقه ارتباط میان مردم و مسئولان، با پردازش و انعکاس هنرمندانه اخبار در آرامش فکری مردم و جامعه تاثیرگذار هستند.

 وی تاکید کرد: مسئولان در راستای انجام وظایف، افزایش سطح خدمات و رفع مشکلات مردم نیازمند چشم بینای خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند و اهمیت جایگاه و کارکرد این قشر در به تصویر کشیدن واقعیت ها و مشکلات واضح و روشن است.

 

نظر شما