فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست خبری هفته دولت:

مهم‌ترین مطالبه مردمی مبارزه با فساد و ایجاد عدالت است

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۴:۱۸:۰۲
کد خبر: ۱۰۴۷۷۰۱
مهم‌ترین مطالبه مردمی مبارزه با فساد و ایجاد عدالت است
همزمان با شروع هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر نشست حسین توکلی فرماندار ویژه شهرستان ری با اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ حسین توکلی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم گفت: امیدواریم از پیام رسانان واقعی محرم باشیم و ایثار و شهادت و غیرت را در کنار شما اصحاب رسانه به دنیا مخابره کنیم.

او ایجاد وحدت در درون کشور را از اولویت‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: متاسفانه نسبت به چهار دهه گذشته بیشترین تحریم گریبانگیر دولت تدبیر و امید بوده است و شدیدترین آسیب‌ها از لحاظ اقتصادی به کشور وارد شده است اما خداروشکر توسعه در روستاها و شهرها بسیار چشمگیر بوده است.

توکلی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از برنامه های دولت است ادامه داد: امروز بالاترین مطالبه مردمی ایجاد عدالت و مبارزه با فساد است و بایستی در این زمینه بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار قرار دهیم و دولت تا لحظه آخرخادم واقعی مردم است و در شهرستان ری تمامی ادارات وظایفشان ارائه خدمات مطلوب مردم است.

فرماندار ویژه شهرستان ری حفظ سلامت مردم را از مهم‌ترین خدمات دولت بیان کرد و گفت: دولت با تخصیص اعتبارات ویژه نگاه خاصی به حوزه سلامت و درمان داشته است و در شهرستان ری بالغ بر ۸۶۰ میلیارد ریال برای تجهیزات بیمارستان های هفتم تیر و فیروزابادی تخصیص داده شد و مقدمات دانشکده دندانپزشکی شهرستان ری شروع شده است.

توکلی نگاه دولت را توسعه روستایی و ایجاد درآمد پایدار دانست و گفت: توزیع عوارض و ارزش افزوده در روستاها موجب تغییر در سیمای روستاها شده است و شاهد تغییرات متفاوت در ساختار روستاها هستیم و از سال ۹۲ تا به الان ۱۶۰۰ میلیارد تومان براساس سرانه جمعیت بین روستاهای شهرستان ری توزیع شده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری تعامل بین دولت و مجلس را مطلوب عنوان کرد و افزود: تقویت حوزه بانوان و حضور بسیاری از آنان در جایگاههای خاص مدیریتی از اقدامات دولت یازدهم و دوازدهم بوده است که این امر موجب ایجاد نشاط و شادابی و همچنین افزایش امید بین مردم شده است.

توکلی احیا و حفظ محیط زیست را از دیگر مطالبات مردم دانست و گفت: انشالله آنهایی که بصورت واقعی دنبال پیگیری مشکلات مردمی هستند بصورت یکپارچه قدم های مطلوبی در حل این مشکل بردارند و شهرستان ری با حجم قایل توجهی از سرازیر شدن زباله از سمت تهران به مرکز آرادکوه و حاشیه روستاها دیگر توان مشکلات زیست محیطی را ندارد و اولویتمان با موضوع جابجایی مرکز بازیافت است و بایستی همچنین باید مشاغلی که آلایندگی تولید می‌کنند اصول به روز و تکنولوژی رعایت بشود.

فرماندار شهرری تحقق کارهای مردمی در شهرستان را خوب عنوان کرد و گفت: اگر در شهر یا روستایی خدمات خوبی به مردم داده می شود به خاطر انتخاب درست و صحیح مدیران با کفایت است و امروز در شهرری با کمک خیرین و دید متفاوت دولت به امر آموزش و پرورش شاهد افزایش سرانه آموزشی بوده ایم که انشالله در هفته دولت آتی هم چند پروژه به امر آموزش تخصیص داده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز