استاندار تهران خبر داد؛

در تولید واکسن کرونا دوشادوش کشورهای پیشرفته کار می کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۲:۰۵:۴۴
کد خبر: ۱۰۴۸۱۷۱
در تولید واکسن کرونا دوشادوش کشورهای پیشرفته کار می کنیم
استاندار تهران از بهره برداری ۷۷۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۵۰۰میلیارد تومان در استان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان محسنی بندپی در مراسم افتتاح پروژه های صنعتی و عمرانی شهرستان پردیس گفت:  هفته دولت بهانه ای برای ارائه گزارش عملکرد  دولتمردان به  مردم است  و آنچه که  مهم است رضایت مردم  از افتتاح این طرح ها است.

وی افزود: در هفته دولت امسال تعداد ۷۷۱ طرح با اعتبار بالغ بر  ۱۹ هزار پانصد میلیارد تومان با اشتغالزایی صد درصدی در استان تهران به بهره برداری می رسد.

 بند پی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۹۸۵۰ فرصت شغلی  جدید با افتتاح این طرح ها در استان تهران ایجاد خواهد شد و  نسبت به سال گذشته رشد  سه برابر سرمایه گذاری را  علیرغم همه کمبود ها شاهدیم.

وی همچنین خطاب به مسئولین استان گفت: مسئولین موظف به برطرف کردن موانع هستند و باید  مردم را به تولید علاقمند کنیم و نباید با تمسک به بوروکراسی های دست و پاگیر برای تولیدکنندگان مشکل ایجاد شود.

وی تصریح کرد: اولویت استانداری تهران در شهرستان پردیس پیگیری و اجرایی کردن   پروژه های معطل مانده گذشته  نظیر تکمیل  بیمارستان و احداث  مترو این شهرستان  است.

بندپی با اشاره به فعالیت های اقتصادی خوبی که در این شهرستان صورت گرفته گفت: ما می توانیم در همین شرایط سخت هم با رعایت پروتکل ها هم اقتصاد  و هم سلامتی را کنار هم داشته باشیم. چنانچه در تولید واکسن کرونا دوشادوش کشورهای پیشرفته تلاش می کنیم.

وی که امروز از کارخانه تولید الکل شهرستان پردیس بازدید داشت، گفت: در حال حاضر ما در کشور خودمون تولید الکل ضدعفوتی حفاظتی و بهداشتی و صادرات ماسک داریم که بسیار ارزنده است.

 گفتنی است به دلیل حجم بالای طرح ها در شهرستان پردیس  بعد از هفته دولت نیز طبق اعلام استاندار تهران و فرماندار شهرستان شاهد افتتاح طرح های دیگری خواهیم بود .

333

5555

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز