استاندار تهران در گفتگو با برنا ؛

استاندارد سازی جاده قدیم تهران پردیس در دستور کار قرار گرفت

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۷:۳۴:۱۸
کد خبر: ۱۰۴۸۴۱۳
استاندارد سازی جاده قدیم تهران پردیس در دستور کار قرار گرفت
استاندار تهران در گفت و گوی اختصاصی با برنا گفت: مشکلات روشنایی جاده قدیم پردیس و ترمیم پل فلزی جاجرود در طرح استانداردسازی برطرف می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ انوشیروان بندپی استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار برنا ضمن اعلام این خبر با توجه به سانحه آتش سوزی یکماه پیش در پل فلزی جاجرود و صدمات حاصل شده گفت: حتما در این زمینه اقدامات لازم انجام میگیرد و اعتبار لازم جهت ترمیم پل جاده قدیم تهران پردیس که محل رفت آمد جمعیت زیادی هم هست در نظر گرفته شده.

وی در پاسخ به برنا در خصوص وضعیت نابسامان روشنایی جاده قدیم با توجه به کثرت تردد ها در این مسیر و امکان افزایش تصادفات در شب گفت:

استاندارد سازی جاده قدیم تهران پردیس در دستور کار قرار گرفته است و اطلاعات لازم در این خصوص را از راهداری دریافت می کنیم.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از افتتاح پروژه ها با توجه به قابلیت های  شهرستان پردیس چیست، اظهارداشت: شهرستان پردیس با توجه به برنامه ریزی های انجام شده با ۳ برابر جمعیت کنونی روبه رو خواهد بود و نیازمند توجه زیاد به تامین زیر ساخت ها در حوزه های عمرانی، بهداشتی فرهنگی و اجتماعی است که همه ی این موارد در  دستور کار فرمانداری  شهرستان پردیس قرار گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز