"تهران در مسیر توسعه" با افتتاح ۱۴ پروژه ورزشی؛

افتتاح سه پروژه ورزشی به مناسبت "هفته دولت"، فردا با حضور دکتر سلطانی فر و استاندار تهران

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۲۱:۴۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۴۹۷۰۵
سه پروژه ورزشی در ادامه افتتاح 14 پروژه ورزشی به مناسبت "هفته دولت"، بعدازظهر فردا(چهارشنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران در جنوب غرب پایتخت و شهرستان شهریار به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛سالن بازسازی شده شهید قیانوری جنوب غرب تهران واقع در میدان بهمن، فردا با حضور دکتر سلطانی فر، مهندس بندپی و گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان به بهره برداری خواهد رسید. بازسازی این سالن چند منطوره2000 نفری، با مشارکت بخش خصوصی دراجرای ماده 27 انجام شده است.

بنا به همین گزارش، وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران، در ادامه عازم شهرستان شهریار خواهند شد تا فاز اول ورزشگاه5000 نفری شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی در منطقه وحیدیه این شهرستان را افتتاح کنند.
 
این پروژه 7 هکتاری، دارای زمین فوتبال چمن مصنوعی استاندارد به متراژ8250 مترمربع، جایگاه تماشاچیان به تعداد هزار نفر در فاز اول، پیست خاک آجر 6 خط به متراژ3500 مترمربع، رختکن، سرویس های بهداشتی و 6 دکل روشنایی است.
 
همچنین دکتر سلطانی فر و مهندس بند پی، پس از افتتاح فاز اول این ورزشگاه به منطقه یوسف آباد صیرفی شهرستان شهریار خواهند رفت تا در مراسم افتتاح سالن چند منظوره شهید احمد معصومی حضور یابند و در آئین افتتاح پروژه های عمرانی ورزشی هفته دولت در استان تهران که طی مراسمی در این سالن برگزار می شود، حضور یابند. سخنرانی وزیر ورزش و جوانان و استاندار تهران، بخش ویژه این مراسم خواهد بود و قرار است توسط مسئولان، از خانواده شهدای ورزشکار شهرستان شهریار نیز تجلیل شود.
 
قابل ذکر است که به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و با حمایت وزارت ورزش و جوانان و استانداری تهران، 14 پروژه ورزشی در گرامیداشت "هفته دولت" به بهره برداری خواهد رسید که پس از افتتاح دو پروژه در شهرستان ملارد که روز گذشته انجام شد، فردا بعدازظهر نیز سه پروژه دیگر در قالب این برنامه با شعار "تهران در مسیر توسعه"، مورد بهره برداری قرار می گیرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز