دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی از سرپرست فرمانداری بهارستان تجلیل کرد

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۲۰:۵۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۵۳۳۰۰
دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی از سرپرست فرمانداری بهارستان تجلیل کرد
دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی به همراه اعضای هیئت رئیسه کمیته سفیران عشق این انجمن، به مناسبت هفته دولت از مختاری سرپرست فرمانداری بهارستان تجلیل به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران همراه با اعضای هیئت رئیسه کمیته سفیران عشق این انجمن، از سید محمد مختاری به پاس تلاش های ایشان، تجلیل به عمل آورد‌.

محمد گل محمدی در این خصوص گفت: هدف انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران تعامل با دولت برای خدمت رسانی بهتر به ملت است و از طرفی قدردان مسئولین دلسوزی است که تمام تلاش خود را در جهت حل مشکلات مردم انجام می دهند، لذا به پاس تلاش های جناب آقای مختاری سرپرست فرمانداری بهارستان به همراه هیئت رئیسه کمیته سفیران عشق در دفتر ایشان حضور یافتیم و با اهدای لوح تقدیری به همراه یک کتاب تحت عنوان هنر شناخت مردم که در حوزه روان شناسی جزو کتاب های پر مخاطب است به عنوان یک هدیه فرهنگی، از ایشان تجلیل به عمل آوردیم.

وی افزود، همچنین اینجانب به دلیل حمایت های جناب آقای سیف الله علامی بخشدار بخش بوستان و جناب آقای رضا رحمان زاده مسئول روابط عمومی بخشداری بخش بوستان بهارستان از جوانان به خصوص سازمان های مردم نهاد جوانان، به همراه هیئت رئیسه کمیته سفیران عشق در دفتر ایشان نیز حضور یافته و تجلیل به عمل آوردیم.

 

متن لوح تقدیر دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به سرپرست فرمانداری بهارستان، بخشدار و مسئول روابط عمومی بخشداری بخش بوستان بهارستان بدین شرح است:

 

جناب آقای سید محمد مختاری

سرپرست محترم فرمانداری بهارستان

سلام علیکم

هفته دولت، فرصتی است برای مرور داشته‌ های گران‌ بهای دولت شهید رجایی و باهنر و پویش و کوشش برای رسیدن به یک مجموعه‌ عدالت‌ محور، متعهد و متدین با خدمت خالصانه به خلق. شهیدان رجایی و باهنر توانستند عشق و ایمان را به مردم ارزانی کنند و خدمات شایانی به همه مردم به ویژه محرومان ارائه دهند.

درس بزرگی که این شهیدان بزرگوار به تاریخ و ملت دادند این بود که دولت‌ مردان ایران اسلامی هیچ‌ گاه از ملت فاصله نداشته و همواره در کنار مردم بودند. بی‌شک وحدت مردم و دولت اسلامی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی را به دنبال خواهد داشت و در این راستا چه نیکوست که دولت‌ مردان و خدمتگزاران برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام برای ساختن ایرانی آباد و آزاد هم‌ پیمان شوند.

هفته دولت، تجلیل از انسان‌ های شایسته ‌ای است که هدف‌ شان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است، آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره‌ های زندگی انسان‌ ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است. از آن‌ جا که کارگزاران و کارمندان هر کشور نقشی اساسی در شکوفایی و پیشرفت آن کشور دارند، از این رو، شایسته است آنان هم‌ گام با توسعه‌ روزافزون علمیِ جهان، به بالندگی و رشد علمی برسند و همان ‌گونه که امام علی (ع) می‌فرماید: "کارها با آگاهی پیش می‌رود" و "عمل پاکیزه، هرگز بدون دانش صحیح به دست نمی‌آید" خود را به سپر دانش روز مجهز کنند.

بی شک در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سازمان های مردم نهاد جوانان سراسر کشور به عنوان بازوی توانمند، همراه دولت برای خدمت رسانی بهتر به ملت است و همه‌ی توان خود را برای پیشرفت کشور و شکوفایی جوانان این مرز و بوم به کار خواهند گرفت.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه خدمتگزاران کشور به ویژه جناب آقای سید محمد مختاری سرپرست محترم فرمانداری بهارستان که همواره حامی سازمان های مردم نهاد جوانان هستند و ایشان را در راستای تحقق اهداف عالیه همراهی می کنند، تبریک عرض می نمایم.

 

محمد گل محمدی

دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

 

1

2

3

4

نظر شما