‍ پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسب بازگشایی مدارس

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۰۷:۴۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۵۳۵۶۰
‍ پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک  به مناسب بازگشایی مدارس
مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک به مناسب بازگشایی مدارس در 15 شهریورماه پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامرضا بختیاری مدیر آموزش وپرورش شهرستان قرچک طی پیامی آغاز سال تحصیلی سال ۱۴۰۰_۱۳۹۹ را به همه همکاران فرهنگی، دانش آموزان و شهروندان شهرستان قرچک تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خداوند قادر و توانا

به شکرانه ی پـــاسداشت شکوه عظمت ارزشهای والای حماسه ی ایثــــار وآزادگی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) واصحاب گرامی ایشان در محرم عاشورایی، برآنیم تا  با شکوه و عظمت با بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۰_۱۳۹۹  برای تعلیم و تربیت  دانش آموزان و تربیت نسلی خلاق قدم بر داریم.

بی تردید همکاران فرهنگی دلسوز در وضعیت موجود کرونایی کشور طلایه‌داران دانایی و اصلی‌ترین محور تحقق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و مدارس می باشند. مشارکت، همکاری و  همراهی پیش از پیش اولیاء می‌توانند در رسیدن به پله های ترقی  و پیشرفت در تعلیم و تعلم باشند.

امیداورم شما همکاران در سال تحصیلی جدید همچون گذشته با دانش افزایی تخصصی و با روشهای نوین آموزشی با برقراری ارتباط عاطفی با دانش آموزان در ایفای نقش خود به عنوان نقش محوری و کلیدی در تعلیم و تربیت  موفق باشید.

خدمت خانواده محترم عرض می کنم اولویت اصلی آموزش و پرورش سلامت دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی است، قبل از حضور دانش آموزان مدارس ضد عفونی می شود و تمامی تمهیدات لازم در خصوص حضور دانش آموزان در مدرسه برنامه ریزی شده و مشکل خاصی در خصوص نحوه حضور و موارد بهداشتی وجود ندارد.

در پایان از همه بخشهایی که هم جهت و رسالت هم سویی با دستگاه

 آموزش و پرورش دارند و ازخانواده ها می خواهم در آخرین مهر قرن با وجود ویروس کرونا برای آغاز سال تحصیلی که با شعار (الفبای آخرین مهر قرن ) آغاز می شود را یاری کنند تا در این مسیر همچون سالهای قبل موفق باشیم .

 

نظر شما