برخورد ۲ خودرو سواری در تهران حادثه آفرید

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۱:۳۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۵۳۷۴۸
برخورد ۲ خودرو سواری در تهران حادثه آفرید
رئیس منطقه 26 پلیس راهور از برخورد دو خودرو 206 در بزرگراه "آزادگان" و مصدومیت هر دو راننده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ "محمد باقر پور" با اعلام این خبر گفت :  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف جرحی و برخورد دو دستگاه خودرو 206 بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 26 پلیس راهور تهران به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند .

این مقام انتظامی تصریح کرد: راننده هر دو خودرو که در این تصادف به شدت آسیب دیده بودند بلافاصله با حضور عوامل امدادی و کارکنان آتش نشانی به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

وی گفت: بررسی های اولیه نشان از این داشت، یک دستگاه سواری 206 که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه "آزادگان نرسیده به فتح" در حال تردد بود که به علت تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه خودرو 206 دیگر به شدت برخورد می کند و سپس خودروی مقصر با گاردریل های میانی برخورد کرده و وارد رفیوژ میانی بزرگراه می شود و متعاقب آن واژگون می شود.

رئیس منطقه 26 پلیس راهور تهران توضیح داد: راننده خودرو مقصر به دلیل نبستن کمربند ایمنی به بیرون از خودرو پرتاب و در لاین مخالف با زمین برخورد می کند که به علت شدت ضربه وارده به شدت آسیب می بیند.

وی ادامه داد: راننده خودرو 206 دیگر نیز که در این تصادف قادر به خروج از خودرو نبوده و مصدوم شده بود، با حضور عوامل آتش نشانی به بیرون از خودرو انتقال و هر دو مصدوم حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ باقرپور از رانندگان خواست: در حین حرکت ابتدا با زدن چراغ راهنما و اطلاع دادن به دیگر رانندگان، تغییر مسیر داده و از پیچیدن های ناگهانی در معابر شهری که باعث بروز اینچنین حوادثی می شود جدا خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز