با حکم مدیرکل کمیته امداد استان تهران؛

رئیس اداره راهبری شغلی در کمیته امداد استان تهران منصوب شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۵:۳۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۳۹۵۰
رئیس اداره راهبری شغلی در کمیته امداد استان تهران منصوب شد
رضا علی شیری به عنوان رئیس اداره راهبری کمیته امداد استان تهران منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید ابوالفضل پرپنچی ،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در حکمی رضا علی شیری را به مدت  یک سال به عنوان رئیس اداره راهبری شغلی که زیرمجموعه معاونت اشتغال و خودکفایی این نهاد در استان تهران است، منصوب کرد.

متن حکم مدیرکل کمیته امداد استان تهران برای انتصاب رئیس اداره راهبری شغلی بدین شرح است:

نظر به تدین، تخصص و تجربیات ارزنده در دوران مسئولیت های قبلی و با تأیید شورای ارزشیابی و انتصاب کارکنان استان به موجب این حکم جنابعالی را به مدت یک سال به سمت "رئیس اداره ی راهبری شغلی استان تهران" در نهاد انقلابی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) منصوب می‌نمایم.

نهادی که براساس اندیشه و تفکر دینی و فقهی حضرت امام راحل(ره)؛ مروج فرهنگ احسان، ایثار، انفاق و نیکوکاری در جامعه اسلامی، با حفظ عزت و کرامت انسانی نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

همچنین امید است با عنایت به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب و تحولات مورد نظر ریاست محترم امداد برای شناسائی و ساماندهی ظرفیت های درون و برون سازمانی با عزم و همتی راسخ و نگاهی نوآورانه همراه با روحیه اخلاقی، ارزشی، انقلابی و جهادی و استفاده بهینه از منابع و پرهیز از هرگونه اسراف و تجمل گرائی و توجه دقیق به استفاده صحیح از بیت المال و بهره مندی از جوانان مؤمن، متعهد و متخصص با اتکال به قدرت لایزال الهی برای رسیدن به اهداف نورایی این نهاد انقلابی گام های اساسی برداشته شود.

انشاءالله تحت عنایات حضرت ولی عصر(ارواحنافداه)و با بهره گیری از تجارب و تشریک مساعی همکاران، توفیق خدمتگزاری بیشتر حاصل و موجبات قرب الهی و رضایت مندی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فراهم گردد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز