شهردار قدس خبر داد:

اجرای ۲۵ پروژه عمرانی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در نیمه اول شهریور

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۰:۴۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۴۷۹۶
اجرای ۲۵ پروژه عمرانی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در نیمه اول شهریور
شهردار قدس از اجرای ۲۵ پروژه عمرانی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در نیمه اول شهریور ماه خبر داد و گفت: رویکرد شهرداری قدس در خصوص ساماندهی معابر مبتنی بر ایجاد تحول ساختاری در کوچه ها و خیابان های سطح شهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مسعود مختاری با بیان اینکه پروژه های متعددی در قالب طرح جامع ساماندهی معابر شهرقدس در حال اجراست، بیان داشت: رویکرد شهرداری قدس در خصوص ساماندهی معابر مبتنی بر ایجاد تحول ساختاری در کوچه ها و خیابان های سطح شهر است، به گونه ای که علاوه بر سهولت در تردد شهروندان، شاخص های دیگری نظیر ارتقای کیفی سیما و منظر شهری و هدایت اصولی آب های سطحی تحقق یابد.

وی افزود: لازمه تحقق اهداف مورد اشاره اجرای اقدامات متعددی همچون زیرسازی و آسفالت، کفپوشگذاری، جدولگذاری و... است که این اقدامات با جدیت در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد. پروژه های یادشده با اولویت لکه‌گیری نوارهای حفاری، رفع چاله های سطح معابر، تعویض جداول و رفع نقاط آبگیر اجرایی می گردد.

شهردار قدس به تشریح پروژه های اجراشده در قالب طرح ساماندهی معابر در نیمه نخست ماه جاری پرداخت و گفت: زیرسازی و آسفالت بلوارهای جمهوری اسلامی و تولیدگران، خیابان های چمن، استقلال، قناری، سرهنگ فرد، شرعیان، شهید محلاتی، امام علی(ع)، شهید صیادشیرازی، دستغیب، شهید محلاتی، محور روبروی امامزاده حضرتین(ع) از جمله پروژه هایی است که در این راستا اجرایی شده است.

 شهردار قدس در پایان خاطرنشان کرد: کوچه های مسجد امام حسین(ع)، ابن سینا، آسمان، لقمان، شهید افتخاری، شهید مطهری غربی، بن بست ارکیده، شفق، نشاط، رجبی نیز از دیگر معابری است که در قالب طرح جامع ساماندهی معابر در بازه زمانی یادشده عملیات لکی گیری و آسفالت در آنها اجرایی شده است. همچنین آماده سازی بستر پارکینگ پروژه زیتون و تعویض جدول کوچه رضوان یکم توسط شهرداری قدس در دستور کار قرار دارد.

 

نظر شما