در اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس عنوان شد؛

بیش از ۲۵ میلیون یورو صادرات محصولات پارک فناوری پردیس در سال ۹۸

۱۳۹۹/۰۶/۱۷ - ۱۵:۱۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۵۰۳۶
بیش از ۲۵ میلیون یورو صادرات محصولات پارک فناوری پردیس در سال ۹۸
جشنواره معرفی برترین شرکت‌های پارک فناوری پردیس و هجدهمین اجلاس سالیانه آن با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ مهدی صفاری‌نیا رییس پارک فناوری پردیس در هجدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس گفت: سال گذشته توسعه چشم گیری در توسعه خدمات عمومی در پارک داشتیم و دفتر خدمات مالکیت معنوی نیز به تازگی در پارک مستقر شده است.

 رئیس پارک فناوری پردیس همچنین افزود: با افتتاح فضای اشتراکی کوآپ در سال گذشته آماده ارائه خدمات به تیم‌ها هستیم  حتی یک نفر فریلنسر هم می‌تواند در کوآپ فضای مخصوص به خود را داشته باشد.

همچنین محسن دهنوی، رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس شورای اسلامی که در این مراسم حضور داشت، گفت: پارک فناوری پردیس، مصداق "خاک را به هنر کیمیا کنیم" است.

وی تصریح کرد: پارک فناوری پردیس، به نوعی نماینده و پیشرو دیگر پارک‌های علم و فناوری کشور است. بنابراین می‌تواند در حوزه رفع موانع قانونی در این حوزه نقش‌آفرین باشد.

به گزارش خبرنگار برنا در این مراسم از 8 شرکت در جشنواره برترین‌ شرکت‌های پارک به عنوان برگزیده با حضور مسئولین تقدیر و تشکر شد.

در همین رابطه مدیر کل نظارت وارزیابی پارک«محسن علی اکبریان» مدیر کل نظارت و ارزیابی واحدهای فناور پارک فناوری پردیس از انتخاب 6 شرکت مستقر در پارک فناوری پردیس و 2 شرکت مستقر در مرکز رشد فناوری نخبگان به عنوان برگزیدگان جشنواره برترین شرکت‌های پارک، خبر داد.

و گفت : طبق سیاق چند سال گذشته برگزیدگان جشنواره برترین شرکت‌های پارک فناوری نیز در این اجلاس معرفی شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی افزود: سال گذشته اعلام کرده بودیم که در طول سال هم شرکت‌ها می‌توانند برای بارگذاری مدارک خود به سامانه مراجعه کنند. اما با تغییر سامانه مذکور به سامانه یکپارچه خدمات پارک، تمامی فرم‌ها و فرآیندها وارد این سامانه جدید شد. امسال برای اولین بار از این سامانه استفاد کردیم. به همین دلیل علی‌رغم برنامه‌ریزی ما امسال نیز شرکت‌ها تنها یک ماه برای ارسال مدارک و مستندات خود فرصت داشتند.

علی‌اکبریان در مورد شاخص‌های ارزیابی شرکت‌ها در این جشنواره اظهار داشت: هر سال فعالیت سالیانه شرکت‌ها در 9 سرفصل سنجیده می‌شود. برای اینکه تکمیل فرم‌ها برای شرکت‌ها راحت‌تر باشد، بخشی از فرم‌ها را تجمیع و تعداد آنها را کاهش دادیم. امسال شرکتها باید حدود 26 فرم را پر می‌کردند که سال گذشته عدد آن 46 بود.

وی افزود: 9 سر فصل ارزیابی شرکت‌ها عبارتند از «صادرات محصولات و خدمات فناورانه»، «همکاری با طرف‌‌های خارجی»، «همکاری با دانشگاه‌ها و مراکزهای پژوهشی»، «توسعه‌ اقتصادی»،«هم‌افزایی بین شرکت‌‌ها در مجموعه داخل پارک»، «تولید و توسعه‌ فناوری» و «ارتقا و توسعه‌ سازمانی» و «مسئولیت اجتماعی» هستند. یک شرکت هم به عنوان برترین شرکت فناور پارک انتخاب می‌شود. این شرکت باید در تمامی شاخص‌های ذکر شده توسعه متوازن داشته باشد.

مدیر کل نظارت و ارزیابی پارک فناوری در مورد میزان مشارکت شرکت‌ها در جشنواره امسال، اظهارداشت: سال گذشته حدود 98 درصد مشارکت داشتیم. اما امسال میزان مشارکت حدود 60 درصد بود.

 

3

1

2

5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز