رفع مشکل افت فشار شهرک بهشت و احمدیه حسن آباد

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۰۸:۲۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۵۲۴۰
رفع مشکل افت فشار شهرک بهشت و احمدیه حسن آباد
به منظور رفع مشکل افت فشار شهرک بهشت و احمدیه حسن آباد، توسعه و نوسازی 2500 متر از شبکه توزیع آب این شهر اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ مدیر امور آب و فاضلاب حسن آباد آبفای منطقه6 تهران با اعلام این خبر گفت: شهرک های بهشت و احمدیه شهرحسن آباد با 1200 مشترک و جمعیتی بالغ بر 5000 هزار نفر در طول سال با افت فشار آب مواجه بودند و ساکنان و مشترکان این دو شهرک همواره به دنبال برطرف شدن این مشکل بودند.

عباس زنگویی افزود: با توجه به این امر، به منظور رفع مشکل افت فشار این دو شهرک، با ارایه طرحی از سوی حوزه مهندسی و توسعه شرکت،  توسعه و نوسازی 2500 متر از شبکه توزیع شهر حسن آباد در دستور کار قرار گرفت و بخش نخست این طرح توسعه به طول 750 متر، با حفاری و لوله گذاری خط 150 میلی متری خیابان های مصلی و امام علی(ع) عملیاتی شد.

وی ادامه داد: در فاز بعدی این طرح، عملیات لوله گذاری خیابان امام حسین(ع) به طول ۱۵۰۰ متر انجام خواهد شد و در بخش پایانی نیز 250 متر از خیابان امام سجاد(ع) اصلاح و نوسازی خواهد شد.

زنگویی با اشاره به صرفه جویی 12میلیارد و 500 میلیون ریالی اجرای این طرح در پی اجرای این عملیات به همت و تلاش امداد و بهره برداری امور آب و فاضلاب حسن آباد افزود: در صورت اجرای این طرح توسط پیمانکار، هزینه ای نزدیک به 17 میلیارد و 500 میلیون ریال به شرکت تحمیل می شد که با اجرای کار توسط گروه امداد و بهره برداری شرکت، هزینه اجرای آن  به 5 میلیارد ریال معادل 500 میلیون تومان کاهش یافته است.

عباس زنگویی زمان پایان اجرای این طرح عمرانی را نیمه مهرماه آینده اعلام کرد و خاطرنشان کرد: با اجرای کامل این طرح توسعه و بازسازی شبکه، مشکل افت فشار شهرک بهشت و شهرک احمدیه حسن آباد به طور کامل بر طرف می شود و با  ارتقای کمی و کیفی آب، موجبات رضایتمندی بیشتر شهروندان فراهم خواهد شد.

بخش فشافویه به مرکزیت شهر حسن آباد با 81 هزار جمعیت شهری و روستایی، در 30 کیلومتری جنوب شهرستان ری در مسیر جاده قدیم تهران – قم واقع است و امور آب و فاضلاب این شهر به 12 هزار و 500 مشترک آب خدمات رسانی می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز