بازدید مسئولین بهزیستی استان تهران از شهرستان ملارد

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۰:۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۵۹۴۳
بازدید مسئولین بهزیستی استان تهران از شهرستان ملارد
مسئولین بهزیستی استان تهران از ستاد و مراکز تحت نظارت بهزیستی شهرستان ملارد بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید احمد خادم معاون توانبخشی، مهشید چوبکار  معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال بهمراه دکتر ابراهیمی مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران با حضور در شهرستان ملارد و بازدید از ستاد و مراکز توانبخشی اداره بهزیستی مسائل و مشکلات را بررسی و از نزدیک در جریان امور مربوط به مراکز واگذار شده این شهرستان قرار گرفتند.

در ابتدای این بازدید جلسه ای با حضور مسئولین استانی ، داود خادم رئیس اداره، مریم سلطانی معاون توانبخشی ، الهام میرزا علیخان معاون مشارکتهای بهزبستی شهرستان ملارد تشکیل و خادم توضیحاتی را در خصوص تعداد پرونده ها، مراکز، شرایط مراکز واگذار شده ، مشکلات مددجویان و معلولین جهت مناسب سازی ملک و .... مطرح نمود.

سید احمد خادم معاون توانبخشی نیز ضمن تشکر از زحمات مددکاران و پرسنل این اداره بر استفاده از خرد جمعی تاکید و گفت با استفاده از نیروهای جوان و فعال در کنار کارکنان پیشکسوت و با تجربه میتوانیم بسیاری از مشکلات را مرتفع سازیم.

وی در ادامه گفت توسعه خدمات مراکز روزانه و شبانه تاثیر بسزایی در خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف سازمان دارد.

شایان ذکر است در ادامه از مراکز توانبخشی نگهداری از بیماران اعصاب و روان نیز بازدید شد که طی این دیدار مسئولین استانی در جلسه ای در دهیاری روستای خاتونلر با حضور انصاری بخشدار صفادشت شرکت و به بررسی مسائل و مشکلات موجود پرداخته و در پایان معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران از منزل خانواده های دو معلول جامعه هدف ساکن روستاهای این شهرستان دیدار کردند.

 

55555

65555

34555

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز