ادارات قرچک از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق سند توسعه شهرستان استفاده کنند

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۳:۵۲:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۶۱۵۰
ادارات قرچک از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق سند توسعه شهرستان استفاده کنند
جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرچک به ریاست خطیبی فرماندار شهرستان و با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی، بخشدار مرکزی و دیگر رؤسای ادارات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان قرچک تأکید کرد: ادارات قرچک باید از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق سند توسعه شهرستان استفاده کرده و در راستای رفع مشکلات منطقه و به سرانجام رسیدن پروژه‌های اولویت‌دار، از ادارات کل مربوطه مطالبه داشته باشند.

بهمن خطیبی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان افزود: رؤسای ادارات در کمیته برنامه‌ریزی بایستی بر اساس اولویت‌ها، آن دسته از پروژه‌هایی را که منجر به حل مشکلات اساسی منطقه شده و گره‌های اصلی را رفع می‌کند، مطرح کنند.

وی بیان کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت حداکثری ادارات کل برای رفع مشکلات منطقه و تحقق پروژه‌های مهم استفاده کنند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان قرچک افزود: با توجه به اینکه اکثر ادارات فاقد ساختمان فیزیکی مناسب و همچنین با کاستی‌های نیروی انسانی و سایر امکانات مواجه هستند، از اولویت‌های مهم این شهرستان اختصاص فضای اداری به ادارات بوده که در قالب پروژه سایت اداری تعریف شده است.

خطیبی با توجه به اهمیت سند توسعه در پیشبرد اهداف هر منطقه یادآورشد: سند توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌ها با نظر ادارات کل و منطبق با اسناد بالادستی تدوین شده و هدایتگر ادارات برای انجام امور توسعه‌ای بر اساس وظایف سازمانی است، لذا ضرورت دارد برای تمامی فعالیت‌ها این سند مدنظر باشد.

وی گفت: با پیگیری دستگاه‌های شهرستانی باید پروژه‌ها و نیازمندی‌های منطقه از طریق ادارات کل استانی به دستگاه‌های ملی اعلام شود و در این خصوص هیچ عذری پذیرفته نیست و مدیران نباید کوتاهی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز