انتصاب دبیر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۱۶:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۵۶۲۸۲
انتصاب دبیر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با صدور حکمی دبیر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا و قرچک را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ در حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌ علیرضا رجالی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، عزت‌الله نصیری عضو هیئت ‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا به مدت دو سال به ‌عنوان دبیر هم‌اندیشی استادان و نخبگان این واحد دانشگاهی منصوب شد.

در بخشی از متن این حکم آمده است: نظر به مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها، به‌ویژه لزوم کمک به ایجاد و توسعه گفتمان عدالت محور، دینی، علمی و فرهنگی در راستای حرکت به‌سوی نهضت تولید علم و همگام با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ضرورت برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و با عنایت به مراتب علمی و تجارب ارزنده جنابعالی، بنا به پیشنهاد شورای هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک به‌عنوان دبیر شورای هم‌اندیشی استادان و نخبگان این واحد دانشگاهی به مدت دو سال منصوب می‌شوید.

امید است در سایه عنایات خداوند رحمان و الطاف خاص بقیه‌الله‌الاعظم‌(عج) با‌ برقراری ارتباط نزدیک و صمیمانه معنوی و فکری با استادان‌ محترم دانشگاه و تشکیل کرسی‌های نقد و آزاد‌اندیشی، در پیشبرد مصوبات شورای هم‌اندیشی دانشگاه موفق و مؤید باشید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز