معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

مرکز نیکوکاری «مداد رنگی» ایجاد می شود

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۰:۰۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۵۶۷۷۹
مرکز نیکوکاری «مداد رنگی» ایجاد می شود
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران از ایجاد اولین مرکز نیکوکاری «مدادرنگی» با هدف خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین زمانیان در نشست تخصصی که با حضور معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران و جمعی از خیران حوزه دانش آموزی با هدف ایجاد مرکز نیکوکاری «مدادرنگی» برگزار شد، گفت: این مرکز نیکوکاری با هدف تعامل دوسویه واستفاده از ظرفیت های خیران برای کمک به دانش آموزان نیازمند ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه یکی از الزامات رفع محدودیت منابع در مقابل گستردگی نیاز گروه های مخاطب فعالیت های فرهنگی و تکمیل چرخه پشتیبانی از دانش آموزان و نخبگان،استعداد آنهاست،افزود:این مرکز به عنوان ستاد هم اندیشی و راهبری فرهنگی دیگر مراکز نیکوکاری تحصیلی، فعالیت خواهد کرد.

زمانیان تأکید کرد: مرکز نیکوکاری «مدادرنگی » همانند یک شتاب دهنده در آموزش، توانمندسازی  و تسهیل گری مراکز نیکوکاری و بررسی ظرفیت های استانی برای ایجاد زمینه تأسیس مراکز نیکوکاری جدید با محوریت فرهنگی –تحصیلی عمل خواهد کرد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۱۷ هزار دانش آموز و دانشجو  از خدمات این نهاد بهره مند هستند، بیان کرد: تعداد قابل توجهی دانش آموز از طریق مراکز نیکوکاری شناسایی شده و امیدواریم به همت خیران شاهد توانمندی بیش از پیش جامعه هدف باشیم.

وی به انتخاب اعضای هیأت مدیره مرکز نیکوکاری مدادرنگی اشاره کرد و گفت:رئیس ،نایب رئیس و مسئول امور بانوان  مرکز نیکوکاری «مدادرنگی » در این نشست تعیین شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز