با رعایت پروتکل های بهداشتی ؛

اولین کمیته مناسب سازی شهرستان ملارد در سال ۹۹ برگزار شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۷:۱۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۷۴۸۵
اولین کمیته مناسب سازی شهرستان ملارد در سال ۹۹ برگزار شد
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از برگزاری کمیته مناسب سازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛  در ابتدای این جلسه که با حضور مهرداد اینانلو معاونت فنی عمرانی فرمانداری ، داود خادم رئیس اداره بهزیستی  و سایر نمایندگان ادارات برگزار گردید، داود خادم با تاکید بر اینکه کلیه مددجویان تحت پوشش حق دارند از تمامی امکاناتی که بهزیستی امکان ارائه آن را دارد بهره مند شوند گفت: مسئولین نیز باید به درخواست ها و مطالبات افراد با توانایی متفاوت اهمیت دهند.

مهندس اینانلو نیز ضمن خیر مقدم به افراد شرکت کننده در جلسه گفت: در حال حاضر و طبق بررسی های انجام شده از وضعیت معابر و ادارات در سطح شهرستان کلیه ارگانها و شهرداری شهرستان باید در جهت رفع مشکلات موجود و همچنین اجرای دقیق استاندارهای تعیین شده در خصوص مناسب سازی جهت دسترسی هرچه آسانتر معلولین اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود: صدور هرگونه مجوز، پروانه ساخت و پایان کار بایستی با نظارت کامل شهرداری، بخشداری و کارشناسان مناسب سازی اداره بهزیستی انجام پذیرد.

شایان ذکر است در پایان این جلسه ضمن تاکید بر بررسی هرچه دقیق تر کلیه ارگانها بر مناسب سازی ادارات و معابر از مسئولینی که در شهرستان ملارد بر اجرای طرح مناسب سازی در جهت سهولت دسترسی افراد با توانایی متفاوت تلاش نموده اند با اهدا لوح تقدیر و تشکر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز