مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با برنا ؛

می توان با ابتکار روش های نوین برای توسعه ورزش های همگانی رشته های خاص را دنبال کرد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۷:۵۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۸۰۴۲
می توان با ابتکار روش های نوین  برای توسعه ورزش های همگانی رشته های خاص را دنبال کرد
رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت : خوشبختانه هیات تکواندو استان تهران با برگزاری این مسابقات به شکل مجازی و با استقبال بسیار خوبی که بیش از۷۸ کشور از دنیا شرکت کردند نشان داد می توان با ابتکار یک سری روش های نوین برای توسعه ورزش همگانی رشته های خاص را دنبال کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا  ؛ رضا گلمحمدی  مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگوی اختصاصی با برنا در خصوص ورزش تهران با توجه به شرایط ویروس کرونا اظهار کرد : همه دنیا متاثر از وجود این ویروس هستند و بسیاری از مسابقات و ورزش های پر برخورد مثل شنا در استخر سر پوشیده ممنوع است، ولی در این فضا یک امکانی ایجاد شد به شکل ورزش مجازی در کل دنیا دنبال می کنند.

وی افزود: خوشبختانه هیات تکواندو استان تهران با برگزاری این مسابقات به شکل مجازی و با استقبال بسیار خوبی که بیش از۷۸ کشور از دنیا شرکت کردند نشان داد می توان با ابتکار یک سری روش های نوین برای توسعه ورزش همگانی  رشته های خاص را دنبال کرد.

گلمحمدی  ادامه داد: امروز شاهد هستیم بیش از ۱۳۰۰ شرکت کننده از ۷۸ کشور  ۶۰۰ نفر از ورزشکاران خوب ایران هستند و با استقبال بسیار خوبی شرکت کردند.

وی افزود: امیدوارم روزی شاهد باشیم با رفع این مشکل ورزش به شکل مسابقات بسیار حرفه ای و قهرمانی در تمام رده ها رادنبال کنیم و همه ورزشکاران عزیز دوباره برگردند به سطح عالی که مد نظر همه است و المپیک هم درپیش داریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در پایان گفت :  از هیات تکواندو تشکر می کنم این ابتکار را انجام داد و شایسته تقدیر است ضمن اینکه برای ورزشکاران تهرانی که حضور دارند امیدوارم بدرخشند و با برگزاری این مسابقات پایه های تیم ملی را تقویت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز