نشست هم اندیشی احداث پل عابرپیاده روستای قمی آباد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۵۸۷۱۲
نشست هم اندیشی احداث پل عابرپیاده روستای قمی آباد
نشست هم اندیشی رسیدگی به مطالبات مردم روستای قمی آباد با حضور علیرضا صادقی بخشدار،قشقایی رئیس شورای اسلامی بخش قلعه نو،اسحاقیان مسئول فنی وعمرانی بخشداری قلعه نو،جاوید محمودی دهیار،اعضای شورای اسلامی روستا،محمدنژاد نماینده راهداری درمحل سالن جلسات دهیاری قمی آباد برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ بخشدارقلعه نو گفت: تا کنون چندنفر از اهالی روستا به دلیل عبور از عرض جاده اصلی کشته و یا مصدوم شده اند که با توجه به پیگیری مستمربخشداری وارائه درخواست به مسوولان راهداری خواستار عملی شدن این درخواست وشروع اقدامات اولیه شدیم.

وی از دستگاههای مرتبط خواست جهت جلوگیری از بروز خطرات عدیده و بی شمار تلفات انسانی در این مسیرهمکاری و اقدامی عاجل صورت دهند.

در ادامه بخشدارازمزارع کشاورزی روستای قمی آباد بخش قلعه نو بازدید کرد.

صادقی گفت: در سال جهش تولید با ارائه تسهیلات به کشاورزان باید در راستای تقویت اقتصاد به خصوص حوزه کشاورزی اقدام نماییم و این امر لزوم حمایت و سرمایه‌ گذاری بخش های مختلف را ضروری ساخته است.

او شغل غالب مردم بخش قلعه نو کشاورزی و دامداری دانست و تصریح کرد:با وجود پتانسیل های بالا درامر کشاورزی هر چه سریعترباید مشکلات کشاورزان مورد بررسی قرار گیرد و راهکارمناسب و اصولی توسط کارشناسان ارائه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز