مهلت ۲۰ روزه معاون اشتغالزایی استان تهران برای طرح های روستایی؛

وام های روستایی عشایری در الویت بانک های عامل هستند

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۶:۳۲:۴۷
کد خبر: ۱۰۵۹۱۰۶
وام های روستایی عشایری در الویت بانک های عامل هستند
کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان پردیس با حضور معاون مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ امروز با حضور فرماندار شهرستان پردیس، مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و معاون برنامه ریزی فرمانداری شهرستان پردیس و رییس اداره کار و تعدادی از مسئولین ادارات کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در سالن فرمانداری شهرستان پردیس برگزار شد.

در این جلسه عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس با بیان اینکه بسترهای لازم برای اشتغال در شهرستان پردیس مهیاست و باید ازین مزیت شهرستان استفاده شود گفت: ما در شهرستان فردی که جویای کار باشه و کار نداشته باشد نداریم و این منطقه پتانسیل خوبی برای افراد جویای کار دارد اما در آینده نزدیک بخاطر جمعیت زیاد و مساکن مهر وضعیت این طور نخواهد بود.

وی افزود: شرکت عمران پردیس و پارک فناوری ظرفیت بسیار بالایی در اشتغال دارند و یکی از امکانات خوب ما در شهرستان هستند.

مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران همچنین از مهلت ۲۰ روزه طرح های روستایی خبر داد و گفت: تا ۲۰ روز دیگر ما هیچ طرح بلاتکیف روستایی عشایری نباید  داشته باشیم و باید با توجه ویژه به این طرح ها رسیدگی شده  یا عودت داده شوند.

دهقان خاطر نشان شد: امسال سال جهش تولید بوده و طبق همان  در سیاست های نظام و بودجه تعریف شده است و با وجود مشکلات اقتصادی و یا بیماری کرونا این قطار از مسیر اصلی خود خارج نمی شود.

دهقان در این جلسه با اشاره به فضای مساعد اشتغال در شهرستان پردیس اظهارداشت : من اگر در این شهرستان به جای رییس اداره کار و معاون برنامه ریزی فرمانداری بودم با شهرستان های دیگر وارد رقابت میشدم.

وی همچنین به اهمیت و توجه به ثبت در سامانه رصد اشاره داشت و اماری از تعداد ثبت شده های این سامانه در ادارات شهرستان ارائه شد.

وی همچنین در خصوص بکارگیری اتباع در شرکت عمران و سایر ارگان ها اخطار داد.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل با انتقاد از عدم حضور و همکاری بانک ها در جلسات گفت:  مسئولین بانک  برای این موارد باید پاسخگو باشند، آنچه تصویب و تدوین می شود یک چیز است و در عمل کار خودشان را می کنند!

دهقان به تکمیل ۱۰ طرح  روستایی در شهرستان پردیس اشاره کرد و گفت: اگر  طرحی روستایی بدلیل مشکلات اقتصاد و نوسان بازار دلار نیمه تمام مانده،  الویت در پرداخت و کمک به این طرح هاست و بانک عامل موظف است اعتبارات روستایی را تامین کند.

photo_2020-09-15_10-41-00

photo_2020-09-15_10-40-39

photo_2020-09-15_10-40-06

photo_2020-09-15_10-46-09

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز