عصر امروز رخ داد؛

مرگ راننده ۲۰۶ بر اثر سقوط از پل آزادراه تهران - پردیس

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۱۹:۵۰:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۰۰۸۹
مرگ راننده ۲۰۶ بر اثر سقوط از پل آزادراه تهران - پردیس
عصر امروز خودرو ۲۰۶ بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با گاردریل ازادراه پردیس برخورد و به سمت جاده قدیم سقوط کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ عصر امروز در پی سانحه سقوط یک خودرو نیروهای هلال احمر و اورژانس شهرستان پردیس سریعا به محل  اعزام شده که متاسفانه  راننده خودرو ۲۰۶ که در محدوده فاز ۱۱ پردیس از پل آزادراه تهران-پردیس سقوط کرده بود جان خود را بعلت سرعت بالا از دست داد.

قادی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پردیس در این رابطه به برنا گفت: این خودرو   که با سرعت زیادی در مسیر  تهران _ پردیس در حرکت بوده، بر اثر سرعت زیاد و عدم کنترل وسیله نقلیه با گاردریل‌های کنار پل آزادراه برخورد و پس از شکستن گاردریل‌ها به پایین و جاده قدیم به سمت فاز۱۱ مسکن مهر پردیس پرتاب شد.

وی افزود : با وجود حضور سریع نیروهای امداد و  نجات جمعیت هلال احمر  متاسفانه راننده در خودرو حبس شده بود و از ناحیه جمجمه و لگن بشدت آسسب دیده بود و در دم جان باخته بود که با حضور نیروهای امداد و نحات راهداری، پلیس راه  عملیات رهاسازی با ابزارهای نجات انجام شد و توسط اورژانس جسد به سردخانه منتقل گردید.

به گفته وی تشخیص کارشناسان پلیس راه سرعت زیاد خودرو بوده و متاسفانه یکی از بالاترین عوامل تصادف سرعت بالای خودرو است و از شهروندان درخوست داریم در صورت بروز حادثه با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

 

3333333

3333

344

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز