بازدید معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از شهرستان ملارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۰۹:۴۲:۳۶
کد خبر: ۱۰۶۲۱۴۱
بازدید معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از شهرستان ملارد
معاون امور اجتماعی بهزیسی استان تهران از معاونت اجتماعی ستاد شهرستان ملارد و مراکز تحت نظارت بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مهدی خانکه معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از ستاد اداره بهزیستی و همینطور مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست علی ابن ابی طالب (ع) این شهرستان بازدید و با فرزندان و پرسنل این موسسه دیدار کرد.

خانکه ضمن بررسی شرایط مرکز بر قرار گرفتن فرزندان در شرایط آموزشی و تربیتی صحیح تاکید کرد.

 داود خادم نیز توضیحاتی را در خصوص این مرکز ارائه و گفت : موسسه خیریه علی ابن ابیطالب (ع) از سال ١٣٨٤ با هدف نگهداری از فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست آغاز به فعالیت نمودند و در حال حاضر ٢٤ فرزند  پسر ١٠ الی ١٨ در موسسه زندگی و کلیه ی امور تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش این عزیزان بر عهده ی نیروهای متخصص (مسئول فنی، مددکار، روانشناس و مربی) میباشد.

خادم تسریع کرد. فرزندان در امر تحصیل، امور ورزشی، فرهنگی و ... به موفقیتهای بسیاری دست یافته اند.  وی افزود: از اهداف مهم موسسه ترخیص موفق فرزندان به خانواده و یا جامعه است.

 شایان ذکر است فرزندانی که دارای سرپرست موثر میباشند با پیگیریهای تخصصی همکاران، شرایط بازگشت  به خانواده فراهم و همچنین فرزندان بالای ١٨ سال نیز با تحصیل، آموزش در یکی از رشته های فنی و حرفه ایی و کسب مهارت و .... زمینه های لازم جهت ورود به جامعه برایشان مهیا میگردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز