حامی طرح ایتام ۲ یتیم شمیرانات را به سفر مشهد اعزام کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۲:۴۷:۴۰
کد خبر: ۱۰۶۲۳۰۲
حامی طرح ایتام ۲ یتیم شمیرانات را به سفر مشهد اعزام کرد
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شمیرانات اعلام کرد: حامی طرح اکرام ایتام، برای برآورده کردن آرزوی زیارت امام رضا (ع)، برای دو فرزند معنوی خود به همراه خانواده‌هایشان بلیط هواپیما تهیه و به آنها اهدا کرد؛ همچنین مبلغ ۳ میلیون تومان برای سفر هر یک از فرزندان واریز کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن محمدی مهینی به همراه اعضا هیأت عامل مراکز نیکوکاری در دیدار با سرپرست اداره آموزش و پرورش شمیرانات (منطقه یک) با اشاره به اجرای شور عاطفه‌ها که از ۲۲ شهریور آغاز شده و تا هفتم مهر ماه ادامه دارد، گفت: تهیه و توزیع کمک برای لوازم ضروری دانش آموزان نیازمند از اهداف اجرای این برنامه است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در سال تحصیلی جدید دانش آموزان با توجه به آموزش از راه دور نیازمند لوازم کمک موزشی از جمله تبلت هستند که این نهاد برنامه شور عاطفه‌ها را با اولویت تهیه تبلت برای این گروه از جامعه هدف تحت حمایت اجرا می‌کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از حامیان با تهیه و اهدای یک تبلت به فرزند معنوی اش، آرزوی وی را برآورده کرد؛ ارزش تبلت اهدایی این حامی نیز دو میلیون و ۱۹۰ هزار تومان برآورد شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان شمیرانات به اهدای ۳۷ بسته  تحصیلی توسط یکی دیگر از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: ارزش این تعداد بسته تحصیلی هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

سیده فاطمه سید مؤمن، نیز در ادامه با اشاره به اینکه در نشستی که به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران مدارس منطقه برگزار خواهد شد، درمورد برگزاری شایسته شور عاطفه ها و افتتاح مرکز نیکوکاری مداد رنگی با هدف شناسایی و کمک به دانش آموزان نیازمند گفت‌و‌گو خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز