معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران؛

ادعاهای برخی از کاربران فضای مجازی در خصوص واگذاری زمین در اسلامشهر صحت ندارد

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۲۲:۱۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۳۶۰۵
ادعاهای برخی از کاربران فضای مجازی در خصوص واگذاری زمین در اسلامشهر صحت ندارد
معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: طی چند روز اخیر خبرهایی در خصوص واگذاری یک قطعه زمین در روستای بهرام آباد از سوی فرماندار اسلامشهر با اغراض شخصی در فضای مجازی منتشر شد که براساس بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیده ایم که اصلا زمینی واگذار نشده است و این ادعاهای برخی کاربران صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ شکراله حسن بیگی در گفتگویی اظهار کرد: در تاریخ ٢١ آبانماه ١٣٩٧ دو شهروند که یکی از آنان پسر صاحبخانه فرماندار اسلامشهر است از وی درخواست کرده اند که مجوز احداث یک مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک خودرو را به آنان بدهند.

وی ادامه داد: «مرسلپور»، فرماندار اسلامشهر نیز براساس روال قانونی درخواست مورد نظر را برای بررسی به اداره کل راهداری پایانه ها و امور حمل و نقل ارجاع داده است؛ گرچه نظر ایشان با این درخواست به منظور توسعه اشتغال در این شهرستان مثبت بوده اما باز هم از مسئولان خواسته شده است تا موضوع را مورد بررسی قرار دهند. 

وی اضافه کرد: در ادامه این فرد به فرمانداری اسلامشهر مراجعه و از فرماندار درخواست کرده که اگر ممکن است در روستای بهرام آباد به وی یک قطعه زمین بدهند تا آنجا بتواند یک مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک برای خود احداث کند و وی نیز نامه را به دهیاری ارسال کرده است.

«حسن بیگی» با بیان اینکه موضوع واگذاری زمین برای احداث مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک مربوط به یکسال گذشته است، اضافه کرد: دهیار روستای بهرام آباد پس از بررسی متوجه شده است زمینی که مقرر شده بود برای سرمایه گذاری به متقاضی واگذار شود مربوط به ستاد اجرایی امام خمینی(ره) است و فقط مسئولان این ستاد می توانند در مورد این زمین تصمیم گیری کنند و به همین دلیل این موضوع کلا منتفی می شود.

وی ادامه داد: اگرچه یکی از متقاضیان احداث مرکز معاینه فنی و تعویض پلاک خودرو پسر صاحبخانه فرماندار اسلامشهر بوده اما در این خصوص تخلفی صورت نگرفته است. 

وی بیان کرد: از تمام فرمانداران خواسته شده با توجه به شرایط اقتصادی از ظرفیت سرمایه گذاران در شهرستان ها استفاده کنند تا علاوه بر ایجاد اشتغال، اقتصاد شهرستان متحول شود.

وی همچنین از حساسیت مردم و کاربران فضای مجازب نسبت به مسائل و پیگیری آنها توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز