شهردار اوشان، فشم، میگون در روز گرامیداشت آتش نشانی و ایمنی؛

پیگیر میزبانی مسابقات کشوری یا استانی آتش نشانان در رودبارقصران هستیم

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۴:۴۳:۳۸
کد خبر: ۱۰۶۵۴۸۵
پیگیر میزبانی مسابقات کشوری یا استانی آتش نشانان در رودبارقصران هستیم
رضا ریاحی در روز گرامیداشت آتش نشانی و ایمنی از برگزاری مسابقات کشوری یا استانی آتش نشانان سطح کشور در بخش رودبارقصران خبرداد و گفت: سازمانی شدن مجموعه آتش نشانی و درجه بندی کارکنان و تجهیز ایستگاه ها از مهمترین موضوعاتی است که به دنبال تحقق آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا ریاحی شهردار این شهر در مراسم گرامیداشت آتش نشانی و ایمنی در ایستگاه مرکزی، ضمن تبریک روز آتش نشان و قدردانی از زحمات آنان، با اشاره به یکی از بزرگترین مشکلاتی که آتش نشانی با آن روبرو بود گفت: عدم استقرار اپراتور مستقل از استان تهران برای پاسخگویی خطوط اضطراری 125 و 137 یکی از مشکلاتی بود که گریبان گیر نیروهای امدادی شهر شده بود، خوشبختانه با پیگیری و تلاش بسیار این معضل مرتفع گردید.   

وی در بخش دیگر سخنانش، داشتن استراتژی در مدیریت بحران ها را یکی از مهمترین مؤلفه های مدیریت شهری دانست و ضمن اشاره به حضور 200 هزار گردشگر از نقاط مختلف استان در روزهای پایانی هر هفته رودبارقصران گفت: حضور چنین جمعیتی می تواند یک تهدید محسوب شود و نبود زیرساخت های لازم از جمله بهداشت و درمان، امدادی و گردشگری مشکلات را دوچندان کرده است.  

ریاحی در ادامه بیان داشت: سازمانی شدن مجموعه آتش نشانی شهر، درجه بندی پرسنل آتش نشانی، تجهیز و افزودن 2 خودرو،  رفع مشکلات بیمه و ارتقاء آن به بیمه آتش نشان از مهترین موضوعاتی است که پیگیر آن هستیم.

برگزاری مسابقات کشوری آتش نشانی در شهر اوشان فشم میگون مبحث دیگری بود که ریاحی در خصوص آن گفت: قرار بر این است مسابقات در سطح کشوری یا استانی با هماهنگی های لازم و تبین کلیه ملزومات برگزار گردد و پیش بینی می شود برگزاری آن ضمن افزایش سطح آگاهی شهروندان در موضوعات ایمنی، موجب افزایش مهارت های نیروهای آتش نشانی نیز شود.

ریاحی، آینده آتش نشانی شهر را روشن توصیف کرد و در پایان اظهار کرد: قطعاً مجموعه آتش نشانی در آینده نزدیک جزو برترین های استان خواهد شد.

پیش از سخنرانی شهردار، صفت اله عباسی رئیس شورای اسلامی شهر نیز در سخنانی کوتاه به پیگیری دغدغه ها و مشکلات نیروی خدوم آتش نشانی پرداخت و از حل شدن آن ها خبر داد.

در پایان با حضور مسئولین از آتشنشانان تجلیل به عمل آمد.

این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، و تنی چند از دیگر مسئولان منطقه برگزار گردید و در نهایت با اهدای لوح تقدیر به آتش نشانان دو ایستگاه شهر به پایان رسید.

3444

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز