فرماندار ویژه ری بر ارتقا سطح رفاهی آتش‌نشانان تاکید کرد

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۸:۳۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۶۵۶۱۸
فرماندار ویژه ری بر ارتقا سطح رفاهی آتش‌نشانان تاکید کرد
به مناسبت روز آتش‌نشانی و ایمنی، با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه ری، امین بابایی بخشدار کهریزک و علی کلهر رئیس شورای بخش کهریزک از آتش‌نشانان ایستگاه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کهریزک و باقرشهر تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حسین توکلی کجانی در این مراسم با اشاره به اهمیت و دشواری کار آتش‌نشانان اظهار داشت: آتش‌نشانان، ایثارگران و دلاوران عرصه‌های خطر هستند که جان خود را برای نجات جان انسان‌ها به مخاطره می‌اندازند.

وی ادامه داد: تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش‌نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

فرماندار ویژه ری با تأکید بر تأمین لباس حریق برای آتش‌نشانان عنوان کرد: با توجه به گرانی لباس، تمهیدات لازم برای خرید ۴۰ دست لباس حریق باید توسط شهرداری‌ها انجام ‌شود.

توکلی کجانی همچنین با اشاره به مشکل تأمین اعتبار تجهیزات آتش‌نشانی گفت: بخشی از اعتبار عوارض شهرداری باید جهت تجهیز امکانات آتش‌نشانی اختصاص پیدا کند که چرا تکمیل و تأمین این تجهیزات نقش موثری در مواقع بحران دارد و باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به لزوم توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی متناسب با نیاز هر منطقه و میزان خطرپذیری آن خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های جدید باید براساس نیاز و جانمایی مطلوب در راستای تأمین ایمنی و ارائه خدمات به شهروندان احداث شوند.

معاون استان تهران در پایان با اشاره به آموزش نیروهای داوطلب در مجموعه‌های آتش‌نشانی افزود: این نیروهای آموزش‌دیده در مواقع لازم می‌توانند مکمل و پشتیبان کادر فنی آتش‌نشان در حوادث گوناگون و نیز دستیابی به سطح بالاتر ایمنی شهری جایگاه و نقش ویژه‌ای داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز