رفع تصرف تاسیسات آبرسانی شهر باغستان شهرستان شهریار

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۴:۲۸:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۶۶۶۱
رفع تصرف تاسیسات آبرسانی شهر باغستان شهرستان شهریار
تاسیسات آبرسانی منطقه بالابان شهر باغستان که توسط افرادی سود جو تصرف شده بود رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر امور آبفای شهر باغستان با اعلام این خبر گفت: این تاسیسات شامل زمینی به مساحت ۲۴۰۶ مترمربع، ۱ حلقه چاه آب شرب، مخزن ذخبره آب ۲۰۰۰ متر مکعبی، چندین کیلومتر خطوط انتقال آب و ساختمان سرایداری و سایر تاسیسات جانبی که از آبفای روستایی به آبفا واگذار شده بود توسط افراد سود جو تصرف شده بود.

ناصر محرمی افزود: بیش از ۷ سال در تاسیسات آبرسانی در تصرف این افراد بوده است، که با تلاش مجموعه آبفا و مساعدت و پیگیری های نماینده مردم شهرستان های شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان شهریار و بخشدار مرکزی و همچنین توجه ویژه دادستان شهرستان شهریار رفع تصرف و تحویل امور آبفای شهر باغستان شد.

محرمی در پایان ضمن قدردانی از کلیه عوامل اجرایی اظهار داشت:  کیفیت آب خط قرمز شرکت آب وفاضلاب بوده و ما برنامه های بسیار مهمی برای ارائه خدمات پایدار به روستاها داریم. ایجاد یک سیستم ایمن و مناسب جهت پیشگیری از تهدید، شناسایی به موقع و به تأخیر انداختن تهدید ضروری است. باید با حفاظت از منابع آب و شبکه توزیع آب متناسب با نوع تهدیدات موجود از آلودگی عمدی منابع و سیستم های تامین آب آشامیدنی ممانعت کرد.

 

نظر شما