فرماندار شهرستان شهریار:

دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان سرعت خدمات دهی در شهر فردوسیه را تسریع بخشند

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۶۸۲۵۰
دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان سرعت خدمات دهی در شهر فردوسیه را تسریع بخشند
طاهری در جلسه شورای اداری ویژه شهر فردوسیه که در محل این شهرداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد به لزوم تسریع استقرار نمایندگی اداره برق و تکمیل مخزن ۵۰۰۰ لیتر مترمکعبی فردوسی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ نوراله طاهری در جلسه شورای اداری شهرستان، ویژه شهر فردوسیه که با حضور مسئولان اداری شهرستان و جمعی از اصحاب رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد گفت: بررسی تخصصی مشکلات و درخواست‌های شهروندان در جلسات شورای اداری با جدیت پیگیری شده و دستورات این جلسه لازم‌الاجراست و تا زمان حصول نتیجه دنبال خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این نکته که کاهش رفت و آمد شهروندان در سطح شهر و دسترسی آسان عموم مردم به دستگاه‌های خدمت رسان باید مد نظر باشد و در شرایط اضطراری که بیماری کرونا ایجاد کرده؛ استقرار نمایندگی و دفتر خدمات رسان در سطح شهرستان بیش از پیش مشهود بوده و این امر در دستور کار قرار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شهریار بیان کرد، اصلاح هندسی یکی از ورودی‌های شهر فردوسیه معروف به پیچ گردو از مطالبات مهم شهروندان است که باید شرایط قانونی اصلاح این معبر هرچه سریع‌تر فراهم شود تا کمتر شاهد بروز حوادث رانندگی باشیم.

طاهری عنوان کرد؛ احداث فرهنگسرا یکی دیگر از درخواست‌های شهروندان شهر فردوسیه است که تسریع در روند ساخت آن با تزریق منابع مالی باید امری جدی برای شهرداری تلقی شود و در کنار این موضوع بحث تکمیلی مخزن ۵۰۰۰ متر مکعبی شهر فردوسیه به جهت شرایط امروز در حوزه آب، جدی تر پیگیری شود تا شاهد اتمام احداث و انتقال آب به این مخزن تا پایان امسال باشیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: تحویل اراضی ۷۰ هکتاری آب منطقه‌ای به فردوسیه طبق قانون بر پایه وظایف محوله به دستگاه‌های متولی هر چه سریع‌تر صورت پذیرد، همچنین صدور اسناد مالکیت برای کاهش مشکلات نقل و انتقالات ملکی در فردوسیه، احداث و تحویل مدرسه فردوسیه، باید دغدغه جدی مسئولان باشد و دستگاه خدمات رسان باید سرعت خدمات دهی در شهر فردوسیه و تمام شهرهای شهرستان را تصریح بخشند.

 

نظر شما