حجت الاسلام والمسلمین استیری:

برون رفت از معضلات آسیب های اجتماعی نیازمند همراهی همه دستگاه هاست

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۶۸۵۳۹
برون رفت از معضلات آسیب های اجتماعی نیازمند همراهی همه دستگاه هاست
رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، دستگاه های مختلف در بخش کهریزک باید برنامه های عملی خود در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی را ارایه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری در جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک که با حضور امین بابایی بخشدار و علی کلهر شورای بخش کهریزک در روستای گلحصار برگزار شد، با تاکید بر اتخاذ رویکرد ویژه در کاهش آسیب های اجتماعی اظهار داشت: معضل آسیب های اجتماعی یکی از مهم ترین موضوعات امروز جامعه است، فقر، بیکاری، افزایش زنان سرپرست خانواده و معتادان متجاهر از جمله مواردی است که در حوزه آسیب های اجتماعی از چالش های اصلی محسوب می شود.

وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود همه دستگاه‌ها به طور ویژه به موضوع پیگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، دستگاه های مختلف در بخش کهریزک باید برنامه های عملی خود را ارائه کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک افزود: تاکیدهای مقام معظم رهبری برای رفع آسیب های اجتماعی برای همه فصل الخطاب است و در راستای توجه به فرمایش ایشان، همه دستگاه ها باید ویژه برنامه های خود در مسیر کاهش آسیب های اجتماعی را اجرایی کنند، بنابراین در این شرایط هیچ بهانه ای از سوی دستگاه ها برای بی توجهی به کاهش آسیب های اجتماعی پذیرفتنی نیست.

استیری خاطرنشان کرد: کاهش آسیب های اجتماعی باید در مسیر مدیریت صحیح و انقلابی صورت گیرد.

 

نظر شما