دیدار صمیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با سازمان های مردم نهاد جوانان

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۹۱۵۳
دیدار صمیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با سازمان های مردم نهاد جوانان
رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به دلیل بازنشستگی و به جهت خداحافظی، با سازمان های مردم نهاد جوانان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از استان تهران؛ رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در روز های پایانی عمر خدمتش در دولت جمهوری اسلامی ایران، به جهت ارج نهادن به مقام جوان، به همراه سید هاشم حسینی معاون امور جوانان خویش، با سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران دیدار و با ایشان گفت و گویی صمیمی داشت.

رضا گل محمدی در دوران تصدی مسئولیت خود با برخورد خوش و مناسبش با جوانان موفق به جلب رضایت حداکثری سازمان های مردم نهاد جوانان فعال استان تهران شده است و کارنامه درخشانی را در عمر خدمتش به ملت، به یادگار گذاشت.

محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران که در این جلسه حضور داشت، ضمن عرض خدا قوت به رضا گل محمدی به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: از زمان تاسیس انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران تا کنون در تمامی جلساتی که شرکت می کردم و آقای گل محمدی نیز در آن جلسات حضور داشتند من جز خوش رویی ایشان با جوانان چیزی به یاد نداشته و جز به نیکی یاد نخواهم کرد.

وی افزود: آقای گل محمدی همواره با برخورد مناسبش با جوانان نکات بسیار خوبی را به عنوان تجربه شخصی و کاری خویش در اختیار جوانان قرار می دادند تا جوانانِ پر انرژی جامعه از تجربه های گرانقدر بزرگسالان خردمند بهره گرفته و مسیر بهتری را برای موفقیت انتخاب نمایند، لذا به شخصه از ایشان نکات بسیار خوبی را آموختم و امیدوارم ایشان پس از بازنشستگی از سمت دولتی، در زندگی شخصی خود، خوش درخشیده و برای ایشان از خداوند متعال، تنی سالم، روحی آرام، عمری با عزت و زندگی سرشار از شادی و عشق را خواهانم.

در پایان گفتنی است جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران به پاس قدردانی از زحمات ایشان در دوران تصدی مسئولیتش، با اهدای لوح هایی به همراه هدیه های فرهنگی از وی تجلیل کردند.

99999999999

999999999

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز