به مناسبت روز نیروی انتظامی صورت گرفت:

تجلیل دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی از فرمانده نیروی انتظامی بهارستان

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۶۹۱۶۰
تجلیل دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی از فرمانده نیروی انتظامی بهارستان
محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به همراه جمعی از اعضای فعال انجمن، از فرامرز رضایی فرمانده نیروی انتظامی بهارستان به پاس تلاش های ایشان در برقراری نظم و امنیت در جامعه تجلیل کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از استان تهران؛ محمد گل محمدی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران ضمن تبریک به مناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت در جامعه گفت: بی شک یکی از نعمت های الهی هر آدمی و یک جامعه آرمانیِ پویا، زندگی توام با آرامش، آسایش و امنیت است چرا که زندگی پر خطری که در آن بقا و امنیت انسان تحت الشعاع واقع شود نمی شود به طور صحیح زندگی کرد و به یک زندگی ایده آل رسید.

وی ادامه داد: به لطف خداوند بلند مرتبه، یاری آقا امام زمان (عج) و تلاش نیروی های غیور نیروی انتظامی و همه عوامل موثر در برقرای امنیت، ما در جمهوری اسلامی ایران شاهد ثبات آرامش و امنیت داخلی و خارجی هستیم که جا دارد صمیمانه از زحمات ایشان که با جان و مال خود ایثار کرده و برای حفظ امنیت جامعه همواره در تلاش هستند تشکر نمایم.

گل محمدی افزود: در همین راستا و به همین مناسبت به همراه جمعی از اعضای فعال انجمن به فرماندهی نیروی انتظامی بهارستان مراجعه و از جناب سرهنگ رضایی به عنوان فرمانده محترم نیروی انتظامی بهارستان به نمایندگی از همه تلاشگران این عرصه تجلیل به عمل آوردیم.

گفتنی است متن لوح تقدیر اهدایی دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران به فرمانده محترم نیروی انتظامی بهارستان بدین شرح است:

جناب آقای فرامرز رضایی

فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان بهارستان

سلام علیکم

نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر مرهون شجاعت، دلاوری و ایثار غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر (عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش های فراوان جان خود را نثار نموده اند.

آرزوی همیشگی انسان ها، دنیایی سراسر صلح و آرامش بوده است، نیروی انتظامی نیاز یک جامعه ی آرمانی بوده و همه ی اندیشمندان اجتماعی بر ضرورت وجود چنین نیرویی در تمام جوامع تاکید دارند؛ نیرویی که با اقتدار در برابر اخلال گران نظم و امنیت ایستاده و تیشه بر ریشه های ظلم و فساد می زنند تا ارمغان آور آرامش و عدالت باشد.  امنیت، اعتماد، سلامت، پویایی و نشاط ثمره‌ی حضور نیروی انتظامی در جامعه است.

با لطف و عنایت خداوند متعال و رهنمودهای خردمندانه و مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، جان فشانی های نیروی های غیور نیروی انتظامی و مشارکت مردم به خصوص سازمان های مردم نهاد و همکاری مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شاهد روند رو به رشد نظم و امنیت در جامعه هستیم و بی شک این امنیت حاصل تلاش سربازان انقلاب اسلامی ایران است که همچون گذشته برای آرامش و آسایش ملت عزیز ایران همواره در تلاش هستند.

انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی استان تهران نیز بنا به رسالت خود که همانا افزایش سطح سلامت اجتماعی و روانی جوانان استان تهران است همواره به عنوان بازوی توانمند در کنار نیروهای غیور انتظامی و امنیتی ایستاده است و در تلاش است تا در حد توان خود به عنوان یک سازمان مردم نهاد در جهت افزایش سطح سلامت اجتماعی و روانی جوانان تاثیر گذار باشد.

بدین وسیله اینجانب ضمن تبریک هفته‌ی نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش های بی شایبه شما حماسه ساز پیروز و سنگردار همیشه بیدار که سر افرازانه راه قسط و امنیت در سایه‌ی تلاش شما طلوع می کند تشکر نموده، این لوح تقدیر، درکمال افتخار و در نهایت اقتدار تقدیم حضور ارزشمندان می گردد، با امید به اینکه در استقرار نظم و امنیت، تامین آسایش عمومی، فردی و نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره کوشا و پویا باشید.

 

محمد گل محمدی

دبیر انجمن مردم نهاد سفیران جوان زندگی

 

555555

555555

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز