پد بالگرد اورژانس در لواسان بزرگ کلنگ‌زنی شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۸:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۹۳۸۳
پد بالگرد اورژانس در لواسان بزرگ کلنگ‌زنی شد
پد بالگرد اورژانس هوایی در روستای کلان از توابع دهستان لواسان بزرگ در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع جانمایی و امروز (سه‌شنبه) با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان در آئین کلنگ‌زنی مذکور بیان داشت: این پد بالگرد اورژانس هوایی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان در ایام‌ الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مقام مسئول بیان داشت: با توجه به شرایط کوهستانی و آب‌وهوایی منطقه که منجر به بروز حوادث طبیعی بسیار می‌شود، همچنین حضور گردشگران و ورزشکاران داخلی و خارجی که گاهاً با اتفاقاتی نظیر سقوط کوهنوردان و گرفتار شدن در بهمن همراه است، لزوم احداث پد بالگرد برای امدادرسانی اورژانس هوایی در چند نقطه شهرستان برای مجموعه مدیریت بحران احصا و نسبت به آن اقدام کردیم.

وی افزود: گستردگی شهرستان و صعب‌العبور بودن برخی مسیرها، و همچنین شرایط نامناسب برخی از جاده‌های دسترسی که البته پیگیری جدی برای جذب اعتبار ملی و اجرای عملیات عمرانی به منظور بهسازی، ایمن‌سازی و ایجاد جاده جایگزین همواره در دستور کار است، بر دلایل ضرورت اورژانس هوایی می‌افزاید.

فرماندار شمیرانات تاکید کرد: مدیریت بحران شمیرانات به صورت مستمر با بازدید‌های میدانی در سطح شهرستان و بررسی‌های کارشناسی در حال احصا مشکلات و خطرات منطقه است و اقدامات اجرایی لازم در این حوزه را برای صیانت از جان و مال شهروندان و مسافران با اولویت به انجام می‌رساند.

 

نظر شما