شناسایی جاعلان عناوین دولتی در تهران

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۱۴۹۵
شناسایی جاعلان عناوین دولتی در تهران
با تلاش ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران 2 جاعل عنوان که با افتتاح شرکت خرید و فروش خودرو 30 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ هفته گذشته خبری مبنی بر فعالیت غیر قانونی شرکتی دریافت شد که بررسی اولیه نشان از این داشت، دو فرد که مدعی سمت در دستگاه های دولتی هستند با افتتاح شرکت خرید و فروش خودرو با استفاده از سربرگ های جعلی مبالغی را از شهروندان به بهانه خرید خودرو به قیمت دولتی دریافت کرده اند.

در این گزارش آمده است، ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بررسی تکمیلی موضوع را در دستور کار قرار دادند و به محل شرکت در حوالی خیابان جلال آل احمد اعزام و در بررسی های پلیسی و پایش های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد.

در ادامه هویت 2 تن از اعضای اصلی این شرکت شناسایی شد و با هماهنگی های قضائی دوازدهم مهرماه اکیپی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی به آدرس اعلامی اعزام و موفق شدند هر دو متهم اصلی پرونده را دستگیر و تعداد زیادی تجهیزات و سربرگ های دولتی جعلی کشف کنند.

در این رابطه تاکنون3 تن از مال باختگان شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده ر ا 30 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

گفتنی است، هر دو متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند و شرکت جعلی با دستور قضائی پلمب شد.

 

نظر شما