حسین نوش آبادی تاکید کرد:

ضرورت تقویت حوزه ورزش و حمایت از نام آوران ورزشی

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۴:۱۷:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۱۷۲۴
ضرورت تقویت حوزه ورزش و حمایت از نام آوران ورزشی
نشست هم اندیشی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از پیشکسوتان، قهرمانان و چهره های شاخص ورزش شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛حسین نوش آبادی در این جلسه گفت: برای رسیدن به یک جامعه پویا بایستی افرادی سالم و سلامت به لحاظ روحی و جسمی داشته باشیم و بی شک ورزش نقش مهمی را در این مسیر خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با اشاره ضرورت تقویت حوزه ورزش و حمایت از نام آوران ورزشی اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان به عنوان سفیران ایران اسلامی در میادین بین المللی هستند و خوشبختانه در شهرستان ورامین نیز از وجود چهره های شاخص در امر ورزش بهره مندیم که بارها در رقابتهای جهانی خوش درخشیده و افتخارآفرینی داشته اند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: افزایش سرانه ورزشی و توسعه زیر ساختها در منطقه امری ضروری است چرا که امکانات ورزشی در سطح شهرستان جوابگوی مطالبات ورزشکاران نیست و در راستای حل این مشکلات پیگیری لازم را خواهیم داشت.

نوش آبادی بیان داشت: ارائه نظرات کارشناسی از سوی پیشکسوتان، مربیان و دلسوزان ورزش بسیار راه گشا است و در مسیر تعالی ورزش کمک شایانی را به مسئولان می کند.

وی افزود: طرح ها و ایده های نو برای حل مشکلات موثر است و با استفاده از نظرات و ایده های صاحب نظران و متخصصان حوزه ورزش در زمینه های ورزشی، عمرانی و توسعه زیرساختها روند پیگیری مشکلات دقیق تر خواهد بود.

 

نظر شما