دیدار فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان شهریار با فرمانده انتظامی غرب استان تهران

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۲۱۱۲
دیدار فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان شهریار با فرمانده انتظامی غرب استان تهران
مهندس طاهری فرماندار به همراه اعضای شورای تامین شهرستان شهریار ضمن دیدار با سردار ظهیری فرمانده جدید انتظامی غرب استان و آرزوی توفیق در این سنگر خدمتی، بر لزوم همکاری و هم افزایی بیشتر در راستای حفظ امنیت عمومی و خدمت به مردم تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛طاهری فرماندار و رئیس شورای تامین به همراه سایر اعضای شورای تامین شهرستان شهریار امروز با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران، با سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی جدید غرب استان تهران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، رئیس دادگستری و دادستان شهریار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار و قائم مقام فرماندار نیز حضور داشتند، ضمن تبریک انتصاب سردار ظهیری در این سمت توسط سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، توفیق ایشان را در طول مسیر خدمت خواستار شدند.

مهندس نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار نیز در این مراسم ضمن تبریک به سردار  ظهیری اظهار داشت: از تمامی زحمات و تلاش‌های سردار خانچرلی عزیز در طول تصدی سکان فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تشکر می‌کنم و برای سردار ظهیری عزیز نیز توفیقات الهی را از درگاه الهی خواستارم.

وی افزود: قطعا فرمانده  محترم ناجا نظر به شایستگی و کارآمدی ایشان را در این سمت منصوب نموده که همانا شهرستان‌های غرب استان تهران از جمله شهریار به فرمانده انتظامی کارآمد، شجاع و با درایت نیاز دارد.

فرماندار شهریار بیان داشت: حفظ امنیت عمومی جامعه مقوله‌ای بسیار مهم و حساس است که این وظیفه خطیر بر عهده سربازان انقلاب اسلامی در نیروی انتظامی است که به حق رشادت‌ها و توانایی‌های نیروی انتظامی آبروی نظام اسلامی است.

مهندس طاهری گفت: با توجه به موقعیت و شرایط ویژه شهرستان‌های غرب استان تهران و لزوم ارتقا بیش از پیش امنیت عمومی، تمامی اعضای شورای تامین و دستگاه‌های مربوطه برای همکاری با نیروی انتظامی و تحقق مطالبات مردمی پای کار خواهند.

وی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به امکانات و منابع محدود نیروی انتظامی در غرب استان تهران رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های عزیزان ناجا بر کسی پوشیده نیست و انشالله با نگاه ویژه مسؤولان عالی انتظامی به حوزه ساختاری و امکانات، توان مضاعفی در راستای خدمت به مردم به نیروی انتظامی در این منطقه تزریق شود.

000000000000000

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز