فرماندار شمیرانات:

کنترل بازار یکی از مصادیق همراهی با مردم است

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۳:۰۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۲۱۸۴
کنترل بازار یکی از مصادیق همراهی با مردم است
فرماندار شمیرانات تاکید کرد: شهروندان اطمینان دارند که ما زمینه عرضه سالم کالا را فراهم ساخته و با قاچاق کالا مبارزه می‌کنیم، لذا انتظار داریم مسئولان مربوطه با اهتمام به این مسئولیت، نظارت بر اجرای این مهم را تشدید کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سید مهدی ساداتی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیان داشت: با توجه به نرخ اجاره در منطقه، انبار کالای قاچاق در شهرستان وجود ندارد اما با خرده فروشی‌ها هم باید برخورد قانونی صورت بگیرد.

وی افزود: انتظار داریم متولیان امر نسبت به آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی کالاهای قاچاق و اهمیت مبارزه با این امر برای اصناف و شهروندان اقدام جدی داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همراهی بازاریان و اصناف در امر مبارزه با قاچاق کالا ارزشمند است؛ در شرایط فعلی کشور که حمایت از تولید داخلی و اشتغالزایی یک امر مهم و اساسی تلقی می‌شود و همه ما موظف هستیم در این راه گام برداریم، بایستی به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

فرماندار شمیرانات خاطرنشان کرد: اصناف شهرستان همواره در امور خیریه و تعطیلی ایام کرونا پیشتاز بوده و موجب افتخار هستند، لذا در این امر نیز انتظار حداکثر همکاری را داریم. 

ساداتی گفت: هدف ما بسط آرامش و سلامت در بازار است، لذا در اجرای قانون و مبارزه با قاچاق کالا و ارز نباید موجبات نارضایتی عمومی را فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز