پیش از ظهر امروز انجام شد:

ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در شهرستان قرچک

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۵:۱۱:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۲۸۱۲
ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در شهرستان قرچک
ملاقات مردمی مدیرکل کمیته امداد استان تهران پیش از ظهر امروز به منظور رسیدگی به مشکلات جامعه هدف تحت حمایت در اداره کمیته امداد شهرستان قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سیدابوالفضل پرپنچی ،در هفدهمین سفر خود به شهرستان های استان تهران که منظور اجرای طرح تکریم ارباب رجوع انجام می شود پیش از ظهر امروز بیست و دوم مهرماه  با متقاضیان در شهرستان قرچک دیدار، مشکلات آنها را بررسی و دستورات لازم را صادر کرد.

بنا بر این گزارش سفرهای مدیرکل کمیته امداد استان تهران با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از سفرهای بین شهری متقاضیان به مرکز استان برای دیدار با مدیران و مسئولان این نهاد،  به صورت چهره به چهره در محل ادارات کمیته امداد انجام می شود.

پرپنچی در ادامه این سفر یک روزه  با حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی به همراه مشاور امورجوانان و رئیس کمیته امداد قرچک، دیدار و گفت و گو کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، در نشست با امام جمعه شهرستان قرچک بر لزوم رسیدگی بیشتر به محرومان و نیازمندان تأکید کرد و گفت: امیدوارم از ظرفیت های این شهرستان برای گره گشایی از مشکلات خانواده های نیازمند و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت این نهاد استفاده شود.

وی در پایان این سفر نیز با کارکنان کمیته امداد شهرستان قرچک دیدار و بر تکریم و خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت تأکید کرد.

IMG-20201013-WA0013

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز