توکلی کجانی ؛

مجمع مشورتی جوانان فضایی برای هدف گذاری و پیشبرد برنامه های شهرستان ری است

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۲۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۷۳۰۰۵
مجمع مشورتی جوانان فضایی برای هدف گذاری و پیشبرد برنامه های شهرستان ری است
فرمانداری ویژه شهرستان ری گفت: جوانان ثروت با ارزش انسانی جامعه هستند همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به اهمیت حضور جوانان در تمامی عرصه ها اشاره کرده اند و در این راستا مجمع مشورتی جوانان فضایی برای هدف گذاری و پیشبرد برنامه های است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه شورای مشورتی اظهار داشت: مجموعه فرمانداری ری از مجمع مشورتی جوانان حمایت همه جانبه خواهد کرد اما امور اجرایی این مجمع بایستی با استفاده از ظرفیت جوانان صورت گیرد.

معاون استاندار تهران افزود: جوانان ثروت  با ارزش جامعه هستند همانگونه که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به اهمیت حضور جوانان در تمامی عرصه ها اشاره کرده اند و در این راستا مجمع مشورتی جوانان فضایی برای هدف گذاری و پیشبرد برنامه های  است

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: سند توسعه شهرستان ری از مهمترین اهداف شهرستان است و جوانان مستعد و نخبه ری می توانند در اجرای این سند نقش آفرین باشند.

توکلی کجانی بیان داشت: دستگاه های اجرایی از ظرفیت جوانان با انگیزه و خلاق مجمع مشورتی استفاده کنند و در تصمیم گیری ها و برنامه ها از نظرات مجمع مشورتی جوانان بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: برای مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری می بایست چارچوب و اصولی بدور از نگاه های سیاسی در نظر گرفته شود و همه اعضا به آن پایبند باشند و استفاده از جوانان مستعد و دلسوز در مجمع مشورتی در اولویت قرار گیرد.

معاون استاندار تهران افزود: شفافیت در امور جزو مطالبات عمومی است که پیگیری این مطالبه در فضای اخلاق مداری، ارزشمند است و جوانان بایستی با نقد منصفانه این موضوع را مدنظر قرار دهند.

فرماندار ری تصریح کرد: برنامه ریزی در تمامی کارها موجب نتیجه گیری مطلوب می شود و در این راستا مجمع مشورتی جوانان شهرستان ری اقدام به تنظیم تقویم کاری نماید و بر اساس آن ایده و برنامه ارائه دهد.

نظر شما