سهل‌انگاری سبب برداشت از حساب بانکی شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۰۸:۵۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۳۰۲۰
سهل‌انگاری سبب برداشت از حساب بانکی شد
رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل برداشت از حساب بانکی یکی از شهروندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ سرهنگ رضا ملوکی رئیس پلیس فتا شرق استان تهران درتشریح این پرونده اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی‌اش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس‌فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی  گفت: بعد از اقدامات تخصصی و فنی‌مهندسی تیم کارشناسان پلیس فتا متهم مورد شناسایی قرار گرفت و در مواجهه با مستندات جمع‌آوری‌شده، لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد. 

سرهنگ ملوکی به شهروندان توصیه کرد: شهروندان به هیچ عنوان کارت بانکی و اطلاعات حساب بانکی علی‌الخصوص رمز دوم کارت خود را در اختیار دیگران حتی آشنایان خود قرار نداده و نسبت به حفظ و نگهداری آن توجه لازم را داشته باشند و در صورت لزوم برای واگذاری کارت به اطرافیان خود در اولین فرصت نسبت به تغییر رمز اول و دوم کارت بانکی خود اقدام کنند.

رییس پلیس فتا شرق استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مواجهه با هرنوع مشکلی می‌توانند با مراجعه به پلیس فتا از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی استفاده کنند و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  درخواست خود را ثبت نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز