رییس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان ری؛

قدردان خانواده معظم شهدا باشیم

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۱۴:۵۴:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۳۷۴۰
قدردان خانواده معظم شهدا باشیم
رییس بنیاد شهید و ایثارگران در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت: قدردان خانواده معظم شهدا باشیم و از هیچ خدمتی به آنان دریغ نکنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسین نصرالله رییس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان ری در حاشیه مراسم تکریم از خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون که در مسجد امیرالمومینین(ع) برگزار شد، در گفتگوی اختصاصی با برنا ضمن تسلیت  شهادت پیامبر اکرم (ص) ، امام حسن مجتبی(ع) ، شهادت امام رضا (ع) و آخرین روزهای ماه صفر گفت : شهرستان ری با دارا بودن ۱۵۶ شهید مدافع حرم و ۸ شهید مدافع حرم ایرانی به عنوان دومین شهر مدافعین حرم فاطمیون در این شهرستان است.

وی افزود:  مراسمی که امروز هستیم تجلیل و تکریم از شهدای مدافع حرم است بین خانواده شهدای ایرانی و شهدای مدافع حرم هیچ تفاوت و فرقی وجود ندارد آنها برای مرزهای اسلام دفاع حرکت کردند نه مرز جغرافیایی و برای ما ارزشمند هست.

رییس بنیاد شهید و ایثارگران در ادامه گفت : در نظام جمهوری اسلامی ایران هم دستور داده شده است قدردان خانواده معظم شهدا باشیم و ازهیچ خدمتی به آنان دریغ نکنیم و امیدوارم این پنج شنبه ها ادامه داشته باشد و از تمامی خانواده های شهدا  که در جهان اسلام هستند بتوانیم احترام و تکریم کنیم و قدردان زحمات آنها باشیم.

وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری در فرمایشی فرمودند حتما سراغ خانواده شهدا بروید و از آنها سپاسگزاری کنید بخاطر خدمتی که به جمهوری اسلامی ارایه دادند و عزیزان خود را تقدیم کردند باید از آنها تشکر کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز