بیست و هفتمین مرکز نیکوکاری در شمیرانات افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۵۲:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۴۶۶۵
بیست و هفتمین مرکز نیکوکاری در شمیرانات افتتاح شد
بیست و هفتمین مرکز نیکوکاری شهرستان شمیرانات در آستان مقدس امام زاده قاسم (ع) افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ حسن محمدی مهینی،رئیس کمیته امداد مناطق سه و شمیرانات منطقه با اشاره به فعالیت ۲۶ مرکز نیکوکاری در سطح این مناطق ،گفت: همزمان با اول ربیع الاول بیست و هفتمین مرکز نیکوکاری به نام ایران در محل آستان مقدس امام زاده قاسم (ع) با حضور حجت الاسلام مهدی طریقت مهر،تولیت آستان مقدس امام زاده قاسم (ع) و جمعی دیگر از خیران و مسئولان شهرستان شمیرانات و منطقه سه تهران افتتاح شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۷ مرکز نیکوکاری در منطقه سه و شمیرانات فعالیت می کنند، افزود: پیش بینی های لازم برای افتتاح سه مرکز دیگر تا پایان امسال انجام شده است.

محمدی مهینی، با اعلام اینکه در شش ماهه نخست امسال خیران بیش از شش میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری به خانواده های نیازمند کمک کرده اند، ادامه داد: کمک های خیران در بخش های صدقات، کمک به دانش آموزان، تأمین معیشت نیازمندان ،تأمین کمک هزینه ازدواج، و خدمات موردی ،نذر و قربانی و ... بوده است.

رئیس کمیته امداد مناطق سه و شمیرانات با اشاره به اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری،بیان کرد: واگذاری امور به مردم، شناسایی نیازمندان واقعی محله، پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی های خیران محله، استفاده از حضور تخصص خیران،افزایش اعتماد عمومی از جمله اهداف برپایی و فعالیت این مراکز است.

وی در ادامه به توزیع غذای گرم درقالب طرح اطعام حسینی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) با همکاری مراکز نیکوکاری تابعه این نهاد اشاره کرد و گفت: توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی ،هزار و ۱۱۰ سبد کالا در قالب طرح احسان حسینی میان نیازمندان از جمله اقدامات به این مناسبت بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز